شناسهٔ خبر: 21529049 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

از سوی فرهنگسرای گلستان صورت می‌گیرد؛

اجرای بیش از 14 عنوان برنامه فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس

به مناسبت هفته دفاع مقدس و با هدف ترویج شعائر دینی و انقلابی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقابله با تهاجم فرهنگی، 14 عنوان برنامه فرهنگی و مناسبتی در فرهنگسرای گلستان، خانه‌های فرهنگ و کتابخانه‌های منطقه هشت برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -
اجرای بیش از 14 عنوان برنامه فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، با توجه به رسالت مهم نهادهای فرهنگی در ترویج فرهنگ دفاع مقدس، تبیین و انتقال آن به جامعه و نسل بعدی، تقویت روحیه استکبارستیزی و مقابله با تهاجم فرهنگی و همچنین حفظ دستاوردهای دفاع مقدس، امسال نیز مطابق سال‌های گذشته، مجموعه برنامه‌های فرهنگی در مراکز فرهنگی و هنری منطقه هشت برگزار می‌شود.
 
فرهنگسرای گلستان شنبه اول مهرماه از ساعت 9 تا 19 با برنامه «منشور معنوی انقلاب اسلامی»، از ساعت 9 تا 17 میزبان علاقمندان به  بازدید از نمایشگاه «واقعه عاشورا به  روایت تصویر» و ساعت 18 در برنامه صدای  صحنه «مرگ مأمور عذاب» میزبان علاقمندان به  هنر نمایشنامه‌خوانی خواهد بود.

یکشنبه دوم مهر ماه از ساعت 9 تا 17 نگارگذر و نمایشگاه «ره یافتگان» در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود. دوشنبه سوم مهر ماه نمایشگاه عکس «هم عهدی با شهدا» از ساعت 18 تا 19 در فرهنگسرای گلستان و برنامه دوشنبه‌های قرآنی در تمام مساجد منطقه هشت از ساعت 18 تا 19 برگزار می‌شود.

«نجوای عاشقان» عنوان برنامه مذهبی است که 5 مهرماه از ساعت 8 تا 9 در خانه فرهنگ فرزانگان با قرائت زیارت پرفیض عاشورا برگزار می‌شود و در همین روز برنامه «فرشته نجات» از ساعت 10 تا 12 در همین مرکز برگزار می‌شود.

ششم مهر ماه ضیافت ستارگان (درکوی نیکنامان)  از ساعت 7 و  سی دقیقه تا 9 در فرهنگسرای گلستان و برنامه «سر دلبران» از ساعت 9 تا 10 در خانه فرهنگ دی برگزار می‌شود.

نمایشگاهی از کتابهای موضوعی دفاع مقدس نیز همزمان با این ایام در تمام کتابخانه های منطقه هشت برپا می شود.

علاقه‌مندان برای شرکت و بهره‌مندی از مجموعه برنامه‌های هفته دفاع مقدس می‌توانند به نشانی فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 77815173 تماس بگیرند.
 
انتهای پیام/ 112

نظر شما