شناسهٔ خبر: 21528393 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

معاون اوقاف گلستان: شهدا افتخارات ما در دفاع از کشور و دین هستند

به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسن دارابی روز شنبه در جمع نیروهای نظامی و انتظامی کردکوی در آستان امامزاده مجید (س) این شهرستان واقع در غرب استان گلستان، اظهار

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسن دارابی روز شنبه در جمع نیروهای نظامی و انتظامی کردکوی در آستان امامزاده مجید (س) این شهرستان واقع در غرب استان گلستان، اظهار داشت: ملت ایران هرگز ایثار رزمندگان اسلام در دوران هشت سال جنگ تحمیلی و ایستادگی آنان در مقابل دشمنان انقلاب و نظام را فراموش نخواهد کرد.
وی همچنین هفته دفاع مقدس را بهترین فرصت برای یادآوری جانفشایی ایثارگران و انتقال دستاوردهای این حماسه بزرگ به نسل آینده دانست.
معاون اوقاف گلستان با بیان اینکه جهاد در راه خدا، جهاد نرم و جهاد سخت است، گفت: جهاد نرم همان جهاد اکبر به شمار می رود و باید اذعان کنیم دشمن سنگرهایی از ما را فتح کرده و امروز نشانه آن در خیابان ها و پشت بام ها مشخص است .
حجت الاسلام دارابی اذعان کرد: مقام معظم رهبری بارها به ما راه را نشان دادند ، اما هنوز به تهاجم فرهنگی دشمن توجه کافی نمی شود.
هر ساله به مناسبت دهه اول ماه محرم قرائت زیارت عاشورا در آستان امامزاده مجید (س) کردکوی با حضور نیروهای مسلح شهرستان برگزار می شود که امسال این مراسم معنوی مصادف با هفته دفاع مقدس است.
شهرستان کردکوی در غرب استان گلستان و در فاصله 27 کیلومتری گرگان واقع است.
6204/1648
تنظیم: علی اصغر تیموریان ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام

نظر شما