شناسهٔ خبر: 21524790 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رقابت های داخل سالن آسیا/ راهیابی نماینده شنا ایران به مرحله فینال

تهران - ایرنا - نماینده شنا ایران در رقابت های داخل سالن آسیا و در ماده 50 متر قورباغه موفق شد با ثبت رکورد 27 ثانیه و 98 صدم ثانیه به مرحله فینال این رقابت ها راه یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه کمیته ملی المپیک، در دومین روز از مسابقات شنای پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا، شناگران کشورمان در مواد 50 متر قورباغه، 50 متر کرال پشت، 100 متر پروانه و 4 در 100 متر آزاد تیمی به مصاف حریفان رفتند.
در رشته 50 متر قورباغه «مهدی انصاری» و «آریا نسیمی شاد» دو شناگر کشورمان به رقابت با نمایندگان سایر کشورها پرداختند. پس از راه یابی انصاری به دیدار پایانی، نسیمی شاد در گروه سوم شناگران رکورد 28 ثانیه و 32 صدم ثانیه را از خود کرد.
مهدی انصاری بعد از ظهر امروز با رقبای خود برای کسب مدال رقابت خواهد داشت.
پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیا و اقیانوسیه که از ٢٦شهریور آغاز شده است تا پنجم مهرماه در شهرعشق آباد کشور ترکمنستان ادامه دارد.
کاروان ورزشکاران ایران که به نام شهید مدافع حرم «محسن حججی» نامگذاری شده با 214 ورزشکار(115مرد و66زن ) به این رقابت ها اعزام شده است. این کاروان در20 رشته فوتسال، تنیس روی میز، کیک بوکسینگ، موی تای، سامبو، کوراش، جوجیتسو، بولینگ و بیلیارد، دوچرخه سواری، دوومیدانی، شنا، وزنه برداری، کشتی آزاد و فرنگی، کشتی پهلوانی، کشتی با کمربند (آلیش)، بسکتبال سه درسه، تکواندو، سوارکاری و شطرنج مسابقه می دهد.
کاروان ایران با 82 ورزشکار در چهارمین دوره بازی‌های داخل سالن آسیا در کره جنوبی با سه مدال طلا، 6 نقره و دو برنز در رده ششم ایستاد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**9029**
خبرنگار: محمد مهدی موذن**انتشاردهنده:علی خورنسدی

انتهای پیام /*

نظر شما