شناسهٔ خبر: 21523558 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پلاتوی فرهنگسرای خورموج به نام فرید میرشکار پرده برداری شد

بوشهر- ایرنا- در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر خورموج که روزشنبه برگزار شد، پلاتو فرهنگسرای این شهر به نام فرید میرشکار پیشکسوت تئاتر استان بوشهر پرده برداری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سر پرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی در این آیین گفت: استاد فرید میرشکار بزرگ مردی است که تجلیل از وی در برابر خدمات بزرگ و ماندگارش به تئاتر بوشهر و بویژه دشتی بسیار ارزشمند است.
حمید زارعی، از فرید میرشکار استاد پیشکسوت تئاتر استان بوشهر در تربیت هنرمندان جوان در دشتی تقدیر کرد و افزود: هنر تئاتر دشتی بخوبی توسعه یافته است.
فرید میرشکار گفت: در دورانی که برای آموزش تئاتر به استانهای مختلف دعوت می شدم با خودم عهد کردم داشته هایم را دراختیار جوانان استانم نیز قرار دهم.
پیشکسوت تئاتر بوشهر اضافه کرد: ساحت هنر ساحتی پاک و پیراسته است که حضور در آن مگر با ورود به وادی عشق و ایمان میسر نمی شود.
وی اظهار کرد: شهرستان دشتی سرزمین عجیبی است که همیشه بارور و بالنده است.
مسئول انجمن هنرهای نمایشی دشتی گفت: کوشش های کم نظیر استاد میرشکار در اعتلای تئاتر استان بوشهر بر کسی پوشیده نیست.
ابراهیم شاکری مطلق ادامه داد: میرشکار خالصانه از ذره ذره وجودش بهره می گیرد تا هنر تئاتر در بوشهر رشد کند.
در این آیین به پاس تقدیر از تلاشهای فرید میرشکار پلاتوی فرهنگسرای شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی به نام وی پرده برداری شد و از طرف شهردار خورموج نیز لوح شهروند افتخاری به ایشان تقدیم شد.
در این آیین معاون سیاسی واجتماعی فرماندار و مسئولان دشتی، شهردار خورموج و شماری از هنرمندان و علاقمندان تئاتر در تالار فرهنگ و هنر خورموج حضور داشتند.
شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی با 40 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6043**
خبرنگار: علی اشکو** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

انتهای پیام /*

نظر شما