شناسهٔ خبر: 21520261 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

خارج از گود‌

صاحب‌خبر -

اتهام دوپینگ در لیگ دسته اول| بعدازظهر روز گذشته برنامه فوتبال یک با انتشار ویدیویی از رختکن تیم نفت مسجدسلیمان، تیم شگفتی ساز این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول، این تیم را به دوپینگ متهم کرد. البته این اتهام نه از زبان مجری یا گزارشگر برنامه که از زبان دهشمند مدیرعامل تیم آلومینیوم اراک به محمود فکری و شاگردانش زده شد. در ویدیویی که از رختکن مسجدسلیمان پس از تساوی با آلومینیوم منتشر شد، کف رختکن مملو از سرنگ‌های استفاده شده بود. اتفاقی که باعث شد مدیر آلومینیوم اعلام کند اعضای تیم رقیب (نفت مسجدسلیمان) با استفاده از مواد نیروزا وارد میدان شده بودند.
احضار منصوریان به کمیته اخلاق | علیرضا منصوریان در آخرین نشست خبری خود به‌عنوان سرمربی استقلال اظهارات تندی را علیه فدراسیون فوتبال مطرح کرد. سرمربی مستعفی آبی‌ها اعلام کرد از محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال نمی‌گذرد. اشاره او به اتفاقاتی بود که در ابتدای فصل رخ داد و ۳ بازیکن استقلال به خاطر نرفتن به اردوی تیم امید با محرومیت از بازی با نفت آبادان روبه‌رو شدند. فدراسیون فوتبال هم در ۲روز اخیر واکنشی به این اظهارات نشان نداده اما منصوریان به کمیته اخلاق احضار شده و به ‌زودی باید درباره صحبت‌های تند خود در این کمیته پاسخگو باشد.
آغاز بلیت‌فروشی دیدار ایران و روسیه|  بلیت تماشای بازی دوستانه روسیه و ایران را از هم‌‌اکنون در سایت اینترنتی اپراتور طرف قرارداد فدراسیون فوتبال روسیه قابل خریداری است که قیمت‌هایی از 300 تا 700 روبل (در حدود 21 تا 49‌هزار تومان) دارند. گران‌قیمت‌ترین بلیت بازی دوستانه روسیه و ایران نیز 700روبل است که به سکوهای 121 تا 127 اختصاص یافتند. رویارویی روسیه و ایران 18 مهرماه‌ سال‌جاری در ورزشگاه شهر کازان، مرکز جمهوری تاتارستان خواهد بود.
جریمه مربیان برای غیبت در نشست خبری|  سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر در مورد حضور نیافتن سرمربیان در نشست‌های خبری اظهار داشت: «مطمئن باشید که خاطیان با جریمه روبه‌رو می‌شوند. هر سرمربی که در نشست‌های قبل و بعد از بازی‌ها غیبت کند، بار اول سه‌میلیون تومان و در دفعات بعدی پنج‌میلیون تومان جریمه خواهد شد.»

 

نظر شما