شناسهٔ خبر: 21516874 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ترامپ نقاب از چهره واقعی آمریکا برداشت

تهران- ایرنا- امام جمعه بخش کن با اشاره به سخنان ترامپ در سازمان ملل متحد گفت: ترامپ نقاب از چهره واقعی آمریکا برداشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا حجت الاسلام یحیی صالح نیا در نماز جمعه این هفته بخش کن افزود: سخنان خلاف عرف دیپلماتیک و یاغی گرایانه رئیس جمهوری تازه به دوران رسیده ایالات متحده، مبدا خوبی برای شناخت بیشتر تفکّر حاکم بر این کشور شد.
وی خاطرنشان کرد: کسی راجع به منافع ملت ایران صحبت می کند که دستور تحریم فروش هواپیما و محدودیت در صدور ویزا و محدودیت استفاده از اینترنت را علیه شهروندان و مردم ما برقرار کرده است.
صالح نیا گفت: کسی از فقدان دموکراسی در ایران صحبت می کند، که اولین سفر خارجی او به عربستان است کشوری که رنگ انتخابات و دموکراسی را ندیده است.
وی تصریح کرد: وجود دشمنی که زبانش بیشتر از عقلش کار می کند برای ما فرصت خوبی است چون مردم دنیا، متوجه ذات فاسد و دروغگوی دولتمردان آمریکایی می شوند.
امام جمعه کن با بیان اینکه برای همه مردم و مسئولان مسلم شده هر نوع انفعال و عقب نشینی ایران موجب می شود که دشمنان جلو بیایند، گفت: دشمنان ما چاره ای جز قبول این نکته ندارند که سیاست مهار ایران شکست خورده است.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته خطاب به معلمان توصیه کرد: تحول را از مدرسه خودتان و از کلاسهای خودتان شروع کنید.
وی با بیان اینکه یکی از کتاب هایی که باید در همه سطوح ما تدریس شود کتاب سبک زندگی قهرمانان شهید است، اظهار کرد: این کشور صدها هزار الگو دارد که آموزش و پرورش رسمی ما از آنها غافل است.
وی با بیان اینکه خطیبان، مداحان، مدیران و معلمان باید روح حماسه و ایثار را زنده نگه دارند، تاکید کرد: اگر روح حماسی سیدالشهدا در ملتی حلول کرد آن ملت همه مشکلات را پشت سر خواهد گذاشت.
انتشاردهنده: معصومه آقا امینی
تهرام/7244/

انتهای پیام /*

نظر شما