شناسهٔ خبر: 21516720 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هدف دشمن تفرقه بین امت اسلامی است/ مجامع بین‌المللی نسبت به ریختن خون مسلمانان ساکتند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های نماز جمعه اراک گفت: هدف دشمن تفرقه بین امت اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی امام جمعه اراک ونماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های نمازجمعه اراک گفت:

 هدف دشمن از این برنامه‌ها ایجاد تفرقه در جهان اسلام است تا به منافع خود برسد و باید ملت‌های مسلمان بابصیرت و آگاهی به دشمن اعتماد نکرده وبا مقاصد پلید آن‌ها برخوردو در برابر دشمن ایستادگی کنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی به سخنان ترامپ علیه ملت و کشور اسلامی ایران در مجمع عمومی سازمان ملل افزود: با این تهدیدات مقاومت و ایستادگی مردم همیشه در صحنه ایران تضعیف نمی‌شود و دشمن بداندمردم ایران پاسخ محکم و دندان‌شکنی به این صحبت‌های گستاخانه می‌دهند.

وی اضافه کرد: امروز در بسیاری از نقاط دنیا مثل میانمار، خون مسلمانان بی‌دفاع و بی‌گناه ریخته می‌شود و مجامع بین‌المللی، زیر فشار کشور‌های استکباری نسبتبه این جنایات سکوت اختیار کرده‌اند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه جدایی طلبی‌ها در عراق اهداف استعماری را دنبال می‌کند ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران خواستار یکپارچگی عراق است و هر گونه تجزیه طلبی در عراق محکوم است.

وی به اعتراضات کارگران برخی صنایع اراک هم اشاره کرد وبیان کرد: این صنایع به دلیل برخوردار نبودن از مدیریت صحیح با مشکل مواجه شده اند و باید مشکلات قشر کارگران هر چه سریع‌تر رفع و مطالبات معوق آنان پرداخت شود.

وی افزود: از این کارگران درخواست داشتیم تا آرامش خود را حفظ کنند و در فضای آرام مطالبات خود را مطرح کنند، از سوی دیگر دستگاه‌های حافظ امنیت هم باید توجه داشته باشند و اعتراض این کارگران به سبب مسائل و مشکلات صنفی بوده و هدف بروز مشکلات امنیتی نیست.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: مسئله کارگران یک مسئله صنفی است وامنیتی نیست بلکه مسئله احیای کارخانجات است که کاملا ممکن است و با اجرایی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می‌توان این صنایع بزرگ را حفظ کرد.

انتهای پیام/ج


آخرین نمازجمعه شهریورماه اراک در سال ۹۶

نظر شما