شناسهٔ خبر: 21516497 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

ورود ۲۸۰ هزار دانش آموز همدانی به مدارس /روایتگری هست سال دفاع مقدس بهترین نوع تعلیم و تربیت است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان، از ورود ۲۸۰ هزار دانش آموز همدانی به مدارس در سال تحصیلی جدید خبر داد و اظهار کرد: ۲۴ هزار معلم نیز در حوزه تعلیم و تربیت خواهند پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، مصطفی خزائی، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان امروز (31 شهریور) در پیش از خطبه های نماز جمعه همدان گفت: 280 هزار دانش‌آموز همدانی در سال تحصیلی جدید در مقاطع مختلف تحصیلی به تحصیل می پردازند.

 

وی افزود: همچنین 24 هزار معلم نیز در 2 هزار و 500 مدرسه به تربیت و تعلیم دانش‌آموزان استان همدان خواهند پرداخت.

 

وی تصریح کرد: متاسفانه امروزه به جز خانواده، مدرسه و اجتماع، ورود رسانه‌های گروهی، فضای مجازی و ماهواره‌ها به تعلیم و تربیت دانش آموزان می پردازند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان اظهار کرد: زمانی که «مدرسه»، «خانواده» و «اجتماع» در حوزه تعلیم و تربیت همسو باشند آسیب‌های اجتماعی اعم از اعتیاد و خشونت و ...  کاهش می یابد.

 

خزائی با تأکید بر لزوم استفاده درست از تکنولوژی ، بیان داشت: با این حجم انبوه کار، فعالیت همه نهادهای تاثیرگذار در این بخش امری لازم به شمار می رود چرا که بتوانیم نسلی خود باور و ایمانی تحویل جامعه دهیم.

 

وی گفت: با روایتگری روایان از هشت سال دفاع مقدس در مدارس می توان بهترین تعلیم و تربیت را برای دانش آموزان ارائه دهیم که در نتیجه ای آن خود باوری حاصل می شود.

 

گفتنی است: نمازگزاران دارالمومنین استان همدان پس از اقامه نماز جمعه با مشت‌های گره‌زده و با سر دادن شعارهای «مرگ بر خواص بی‌بصیرت»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود»، از مردم مظلوم کشورهای مسلمان و قربانی تروریسم نیز حمایت کردند. 

نظر شما