شناسهٔ خبر: 21513452 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سخنان ترامپ نشانگر درماندگی، عصبانیت و استیصال دشمن است

امام جمعه مشهدگفت:سخنرانی رئیس جمهوری آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل بیانگر درماندگی، عصبانیت و استیصال دشمن است

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،مرکز خراسان رضوی،آیت الله سید احمد علم الهدی افزود : امروز مردان قهرمان ما عرصه را در عراق و سوری سخنرانی رئیس جمهوری آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل نشانگر درماندگی، عصبانیت و استیصال دشمنه بر آمریکا تنگ و ریشه تکفیری را از اسرائیل و آمریکا گرفته است.
وی بیان کرد : امروز هستی آمریکا در منطقه معدوم شده و آنها از عصبانیت و استیصال نمیدانند چه بکنند.
امام جمعه مشهد ادامه داد : با گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب مردم در این سخنرانی عصبانیت آمریکا را دیدند و به زودی نیز مرگ آمریکا را از این عصبانیت خواهند دید.
آیت الله علم الهدی ادامه داد : آمریکا دریافته که تحریم هایش علیه ایران نتیجه نداده و چنانچه مقداری در مقابل تحریم مقاومت کنیم و اقتصاد مقاومتی را جدی بگیریم وابستگیمان از خارج قطع و دنیا در این تحریم آمریکا را از پای درمی آورد.
وی تاکید کرد : باید مسئولان در برابر این تحریمها خود را نبازند و با دستپاچگی دست در مقابل آمریکا دراز نکنند.
امام جمعه مشهد افزود : تا کنون انقلاب اسلامی ایران در مسیر جهاد و صبر به عزت رسیده و با مقاومت این عزت ادامه خواهد یافت.
وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم افزود : امام رضا (ع) موسس عزاداری در دهه اول محرم و اولین روزاز خوان سیدالشهدا (ع) در روز اول ماه محرم بوده است.
آیت الله علم الهدی بیان کرد : فلسفه عاشورا و محور قیام سیدالشهدا مقاومت و مبارزه علیه ظلم و استکبار است.
وی ادامه داد : امروز بیش از 30 سال از دوران دفاع مقدس می گذرد و شهدای ما نماد جهاد،خط و مسیر امام حسین هستند.
وی گفت : ادامه این جریان نیز در آنسوی مرز و در دفاع از حرم ادامه دارد.
امام جمعه مشهد ادامه داد : برای در مسیر عاشورا بودن باید در برابر تهاجم و ظلم و ستیز با بیدارگری با دشمنان مبارزه کرد.
وی خاطرنشان کرد : به گفته رهبری امروز رویش هایی نظیر شهید حججی داریم که دوران دفاع مقدس را درک نکرده اند اما ادامه دهنده مسیر جهاد امام حسین (ع) و خط مقاومت هستند.
آیت الله علم الهدی با بیان اینکه داشتن مقاومت و جهاد لازمه مکتب عاشورایی است، ادامه داد : باید در مقابل تحریم های دشمن و آمریکا مقاومت داشت و خیال باطل سازش با دشمن برای راه اندازی اقتصاد را نکنیم.
وی بیان کرد : به برکت انقلاب  اسلامی ایران در صحنه ای که امروز در دنیا بوجود آمده عرصه مانور صبر و جهاد امام حسین (ع) پیدا شده و هرکس در این مانور شرکت نکند از امام حسین و کربلا جداست.

نظر شما