شناسهٔ خبر: 21509851 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

همه چیز در باره جانشین منصوریان/امپراتور می آید

زمان چندانی از کنار گذاشتن علیرضا منصوریان نگذشته است که نگاهها به سمت مربی نامدار ترکیه جلب شده است.پیشنهاد باشگاه استقلال به فاتح تریم برای برعهده گرفتن هدایت این تیم به عنوان جانشین علیرضا منصوریان، بازتاب زیادی در رسانه های ترکیه داشت.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین /امروز صبح بود که رضا افتخاری، مدیر عامل استقلال، در گفتگو با سایت رسمی این باشگاه اعلام کرد که گزینه اول آبی ها برای جانشینی منصوریان، فاتح تریم است.

ولکان کیلیچ خبرنگار TRT ترکیه در صفحه توییتر خود نوشت که باشگاه استقلال برای سه فصل پنج میلیون یورو به فاتح تریم پیشنهاد داده است!

شبکه  ntv ترکیه نیز نوشت: استقلال از تیم های بزرگ ایران به دنبال فاتح تریم است

در این میان یکی از مفسران ورزشی با نگاه مثبت به پیشنهاد استقلال نگریست و به تحسین کارنامه فاتح تریم پرداخت. او نوشت : مردی با ابهت و کارنامه عالی که فرهنگ ما برایش آشناست و می‌تواند با اثرگذاری تاریخی در استقلال، کل فوتبال‌مان را دگرگون کند. وی با اعلام این که در ترکیه او را امپراتور می‌نامند و در ایتالیا Grande نوشت: اسم تریم، شورانگیز است. افتخاری می‌داند مردم به این وعده دلبسته‌اند و قبولاندن گزینه‌های بعدی به هواداران، اگر در حد «فاتح امپراتور» نباشند فوق‌العاده سخت است.

این کارشناس در ادامه اشتباهات خطرناک در سپردن تیم های بزرگ پایتخت به مربیان ضعیف را گوشزد کرد و نوشت:خطایی که رویانیان مرتکب شد. بام تا شام با برونو متسو، اسون گوران اریکسون، هیلاری کلینتون و ... مشغول مذاکره بود اما در نهایت، ژوزه آمد و «احمد حاجی» کباب‌پز مصری را هم با خودش آورد تا بزرگترین دردسر حقوقی را برای پرسپولیس بسازند و خسران کمرشکن مالی به جا بگذارند. اختیار استقلال را نسپاریم به دلال‌هایی که حتی گزینه‌های خوب رقبای خود را منتفی می‌کنند!سنجیده و دلسوزانه تصمیم بگیریم و گزینه‌ای معتبر بیاوریم که حضورش میلیون‌ها استقلالی را سر شوق بیاورد. کسی که بتواند مثل کی‌روش و برانکو به ایران خدمت کند.

 

نظر شما