شناسهٔ خبر: 21507930 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

وزیر سابق اطلاعات در گرگان:

دشمنان به دنبال ایجاد تغییرات در انقلاب اسلامی هستند

گرگان – وزیر سابق اطلاعات گفت: دشمنان ما در چهار عرصه به دنبال ایجاد تغییرات در انقلاب اسلامی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حیدر مصلحی شامگاه پنجشنبه در مراسم شب اول محرم در هیئت حیدریون گرگان، اظهار کرد: امروز نقشه و طراحی دشمن بر حذف عمارهای انقلاب و تغییر مولفه‌های انقلابی متمرکز شده است.

وی افزود: عده‌ای در کشور مانند دولت بنی صدر و برخی افراد دیگر در روزهای نخست انقلاب به دنبال تغییرات در انقلاب و مسیر آن هستند.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه دشمنان به دنبال تغییر در اصطلاحات، مقدسات، شخصیت‌ها و نهادهای انقلاب اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: امروز در ادبیات برخی‌ها به جای اصطلاحات استکبار و سلطه در مواجهه با دولت‌های غربی از عنوان قدرت‌های جهانی استفاده می‌شود و اصطلاح قشر آسیب پذیر را جایگزین عنوان مستضعف کرده‌اند.

مصلحی تصریح کرد: عده‌ای در کشور با تشییع شهدای گمنام، برگزاری یادواره‌ها و دفاع از حرم اهل بیت مخالفت کرده و در تلاش هستند تا شخصیت‌های مهم و مطرح انقلاب را خنثی و از میدان خارج کنند.

وی ادامه داد: مناسفانه تا این اتفاقات تا حدود زیادی در کشور رخ داده و توجه به روند تغییر رفتار و مواضع برخی شخصیت‌های مهم انقلابی گویای این مسئله است.

مصلحی بیان کرد: دشمنان تلاش زیادی می‌کنند تا نهادهای مهم انقلابی مانند سپاه، شورای نگهبان و ... را تضغیف کنند تا از تاثیرگذاری عمیق و کارکردهای اصلی آنها کاسته شود.

وی در پایان یادآور شد: تنها راه مقابله با مقدمه چینی دشمن برای تغییرات و انحراف در مسیر انقلاب اسلامی، جهاد کبیر به معنی ایستادگی در مقابل دشمن و پاسخ منفی به خواسته‌های آنهاست.

نظر شما