شناسهٔ خبر: 21507227 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

بازی‌های داخل سالن آسیا

نتایج درخشان تیم ملی کشتی پهلوانی

خبرگزاری فارس

محمد نادری، ارشک محبی و احمد میرزاپور به مدال طلای رقابت‌های کشتی پهلوانی بازی‌های داخل سالن آسیا در ترکمنستان دست یافتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش بولتن نیوز و به نقل از فدراسیون کشتی، رقابت‌های کشتی پهلوانی پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن آسیا و اقیانوسیه، امروز (پنجشنبه) در شهر عشق آباد پایتخت ترکمنستان در سه وزن در برگزار شد که هر سه نماینده کشورمان با شکست تمامی حریفان خود صاحب مدال طلا شدند.

* نتایج مسابقات کشتی‌گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 70 کیلوگرم محمد نادری در دور نخست مقابل سوخبات بولدخای از مغولستان با نتیجه 6 بر 2 (ضربه فنی) به پیروزی رسید. وی در دور بعد نیز با نتیجه 4 بر صفر (ضربه فنی) آریدوی ریانتا از اندنزی را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نادری در این مرحله نیز با شکست 2 بر صفر (ضربه فنی) عباس کامار از پاکستان راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار فینال به مصاف سلیمان اوماروف از ترکمنستان رفت و در یک کشتی حساس با نتیجه 4 بر 4 به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.

در وزن 90 کیلوگرم ارشک محبی در دور اول مقابل یاکوب مریدوف از ترکمنستان با نتیجه 2 بر صفر (ضربه فنی) به پیروزی رسید. وی در دور دوم نیز با نتیجه 10 بر صفر از سد آلیسر دوستوف از ترکمنستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محبی در این مرحله با نتیجه 6 بر صفر (ضربه فنی) سنی کریستیان از اندونزی را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار پایانی با نتیجه 10 بر صفر (ضربه فنی) محمد عدنان از پاکستان را از پیش رو برداشت و صاحب گردن آویز طلا شد.

در وزن 90+ کیلوگرم احمد میرزاپور پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل باتار باتبولد از مغولستان با نتیجه 2 بر صفر (ضربه فنی) به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله نیز با نتیجه 6 بر صفر (ضربه فنی) آلتانگ چینبات از مغولستان را شکست داد و به دیدار پایانی راه یافت. میرزاپور در دیدار پایانی فرهاد آناکولوف از تاجیکستان را با نتیجه 4 بر صفر (ضربه فنی) از پیش رو برداشت و به مدال طلا رسید.

نظر شما