شناسهٔ خبر: 21506805 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

حواشی استقلال خوزستان - سپیدرود رشت؛

تساوی شمال و جنوب در حضور ۱۵۰ تماشاگر/کسی برای تیم ویسی دست نزد

اهواز - استقلال خوزستان در حالی در برابر میهمان شمالی خود بدون گل متوقف شد که میزان استقبال از این بازی به ۱۵۰ نفر هم نمی‌رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، شامگاه پنج‌شنبه تیم‌های استقلال خوزستان و سپیدرود رشت در اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی به تساوی بدون گل رسید.

* این بازی را محمدحسین ترابیان با کمک محمدرضا مدیرروستا و امیرمحمد داود زاده سوت زد و در آن به سلمان بحرانی (استقلال) - حسین کعبی (سپیدرود) کارت زرد نشان داد.

* استقلال خوزستان در این دیدار با ترکیب: وحید شیخ‌ویسی، علیرضا زندوی، موسی کولیبالی، ابوالفضل علایی، عقیل کعبی (۴۶- محمدعلی فرامرزی)، میثم دورقی، سلمان بحرانی (۵۹- سابا تاوادزه)، حسین بهرامی، فرید بهزادی کریمی، یونس دلفی (۸۳- سعید زارع) و جونیور مارینی بازی کرد.

* سپیدرود رشت نیز با ترکیب: سیدمحمد حسینی، حسین کعبی، سیدهادی موسوی، امید سام کن، مهرداد جماعتی، علی دهقان، میثم تهی‌دست (۷۴- شهاب کرمی)، میثم فردوسی (۶۸- محمدرضا الماسخاله)، میلاد قربانزاده، حسین ابراهیمی (۷۹- میعاد یزدانی) و پویا نزهتی وارد میدان شد.

* دو تیم با شرایط متفاوتی گام به زمین چمن ورزشگاه غدیر گذاشتند. سپیدرود رشت با پشت سر گذاشتن سه بازی متوالی بدون باخت و گل خورده به اهواز آمده بود تا از مصاف با تیم زخم‌خورده‌ استقلال خوزستان حداقل یک امتیاز کسب کند و آبی‌پوشان هم درصدد بودند تا در کنار کسب دومین پیروزی در فصل جاری از حال و هوای شکست سنگین اصفهان خارج شوند.

* عبدالله ویسی تیمش را با چند تغییر نسبت به بازی ذوب‌آهن به میدان فرستاد که مهم‌ترین تغییر استقلالی‌ها بازگشت موسی کولیبالی به قلب خط دفاعی و سامان بخشیدن به این منطقه بود، ضمن اینکه اعتماد مجدد به وحید شیخ‌ویسی با وجود دریافت شش گل در بازی قبلی، از دیگر نکات مهم در ترکیب آبی‌پوشان به شمار می‌رفت.

* استقبال بسیار اندکی از این مسابقه صورت گرفت که بی‌ارتباط با شکست هفته قبل استقلال خوزستان در اصفهان نبود.

* حسین کعبی، مهرداد جماعتی، حسین ابراهیمی و شهاب کرمی از تیم سپیدرود رشت که در این بازی به میدان رفتند، سابقه بازی در فولاد خوزستان را داشته‌اند. ضمن اینکه حسین کعبی یک سال هم برای استقلال خوزستان بازی می‌کرد.

* طالب ریکانی و حکیم نصاری، دو بازیکن خط میانی استقلال خوزستان که به‌دلیل مشاجره با هوشنگ لوئینیان کمک‌مربی استقلال در اختیار باشگاه گذاشته شده‌اند، در لیست تیم استقلال قرار نداشتند.

* حسین کعبی کاپیتان خوزستانی تیم سپیدرود رشت به‌دلیل اعتراض به کمک محمدرضا مدیرروستا کمک داور مسابقه از ترابیان داور این بازی کارت زرد گرفت.

* داور مسابقه در نیمه نخست وقفه خنک کردن بازیکنان را به اجرا گذاشت و برای این نیمه سه دقیقه وقت تلف شده منظور کرد.

* تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه غدیر از سوی بلندگوی استادیوم ۱۵۰ نفر اعلام شد.

* با توجه به خالی بودن سکوهای ورزشگاه، صدای مربیان دو تیم که از کنار زمین به هدایت بازیکنانشان مشغول بودند، به گوش سکونشینان کم‌تعداد این بازی می‌رسید.

* اندک تماشاگران حاضر در ورزشگاه تا دقایق پایانی به تشویق بازیکنان استقلال مشغول بودند و خواستار گشودن دروازه سپیدرود بودند.

* با وجودی که دمای هوای اهواز در نیمه دوم این بازی کاهش یافته بود، داور مسابقه وقفه خنک کردن بازیکنان را در این نیمه هم به اجرا گذاشت.

* داور مسابقه در دقایق تلف شده به یکی از بازیکنان ذخیره استقلال خوزستان به دلیل اعتراض به داوری کارت زرد نشان داد.

نظر شما