شناسهٔ خبر: 21505552 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تکواندو گرندپری - مراکش

سجاد مردانی رقبای خود را شناخت

مرحله دوم رقابتهای گرند پری تکواندو در سال ۲۰۱۷ از فردا جمعه در مراکش آغاز می شود و سجاد مردانی به عنوان اولین نماینده ایران به دیدار رقبای خود می رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، در این دوره از مسابقات ۲۲۵ تکواندوکار از ۵۶ کشور به مدت سه روز به میزبانی مراکش در سالن ورزشی «شاهزاده مولا عبدالله» شهر رباط به رقابت خواهند پرداخت. در روز نخست تکواندوکاران ۶۷- و ۶۷+ کیلوگرم زنان و ۸۰+ کیلوگرم مردان به روی «شی هاپ چانگ» می روند که سجاد مردانی تنها نماینده ایران است.

بر اساس قرعه کشی انجام شده، مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم در دور نخست به مصاف «محمد الهاتری» از نروژ می رود و در صورت برتری برنده مبارزه آرژانتین و کرواسی را پیش رو دارد. وی دور سوم باید با یکی از تکواندوکاران انگلستان، صربستان، قزاقستان و آمریکا مبارزه کند.

تیم ملی کشورمان در این مسابقات چهار نماینده دارد که بر اساس برنامه اعلام شده،  شنبه اول مهرماه در روز دوم رقابتها فرزان عاشورزاده و محمدکاظمی در وزن ۵۸- کیلوگرم به روی «شی هاپ چانگ» می روند و یکشنبه دوم مهرماه در روز سوم و پایانی هم میرهاشم حسینی در وزن ۶۸- کیلوگرم مبارزات خود را آغاز می کند. 

امتیاز این رقابتها در کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ تاثیر گذار خواهد بود. 

نظر شما