شناسهٔ خبر: 21504229 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس پلیس راهور استان سمنان:

مدارس آسیب‌پذیر استان سمنان در حوزه ترافیکی شناسایی شدند

R41366/P1377/S6,64/CT12

رئیس پلیس راهور استان سمنان گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید و با همکاری آموزش‌وپرورش مدارس آسیب‌پذیر به‌ویژه در حوزه ترافیکی استان شناسایی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنانبه نقل از روابط عمومی مرکز اطلاع‌رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان، موسی بزرگی درباره طرح‌های نیروی انتظامی استان سمنان در سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: پلیس راهور با همکاری معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان و آموزش‌وپرورش، اقدام به شناسایی مدارسی که آسیب‌پذیری بیشتری دارند کرده است.

به گفته وی بنا به مقطع تحصیلی، سن و جنس، دانش‌آموزان در این مدارس نسبت به راه‌اندازی شهرک ترافیک همراه با اعزام کارشناسان مجرب پلیس اقدام می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان سمنان با اشاره به اینکه در بعضی از مدارس دانش آموزان مشکل تردد از خیابان را دارند، گفت: پلیس راهور استان سمنان همچون سال‌های گذشته با برنامه‌ریزی در ساعات اولیه و پایانی فعالیت مدارس نسبت به پوشش ترافیکی محلات و خیابان‌ها اقدام می‌کند.

بزرگی گفت: پلیس راهور با آمادگی کامل به استقبال آغاز سال تحصیلی رفته است.

وی افزود: همه‌ساله با شروع سال تحصیلی دغدغه‌های خانواده‌ها در خصوص مشکلات و آسیب‌های فرا روی فرزندانشان در ایام سال تحصیلی شروع می‌شود که پلیس راهور در راستای اطمینان خاطر بخشیدن به اولیا و مربیان تمام تلاش خود را به کار می‌بندد تا دانش آموزان با فراغت کامل به تحصیل و آموزش خود برسند.

انتهای پیام/

نظر شما