شناسهٔ خبر: 21504175 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس سازمان بهزیستی:

۴۷ هزار فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی ایجاد شد

بوشهر - رئیس سازمان بهزیستی گفت: طی یک سال گذشته ۴۷ هزار فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی ایجاد شده است که امسال این میزان بیشتر می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: به منظور حضور در مراسم تودیع معارفه مدیرکل بهزیستی بوشهر و همچنین بررسی وضعیت بهزیستی در استان به بوشهر سفر کرده‌ام.

وی یکی از اولویت‌های مهم بهزیستی در برنامه ششم را پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانست و اضافه کرد: برنامه‌های مهمی در این راستا اجرایی شده است که می‌توان به توسعه اورژانس اجتماعی اشاره کرد.

رئیس سازمان بهزیستی به فعالیت ۱۵۰ اورژانس اجتماعی در سطح کشور اشاره کرد و ادامه داد: پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی از مهمترین برنامه‌های فعالیتی اورژانس اجتماعی است.

وی بیان کرد: اشتغال و مسکن از مهمترین نیازهای مددجویان بهزیستی است که برای توسعه اشتغال افراد تحت پوشش بهزیستی تلاش‌های خوبی صورت گرفته است و سال گذشته ۴۷ هزار فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی ایجاد شد.

محسنی از افزایش تعداد و میزان اشتغال مددجویان بهزیستی استان بوشهر در سال جاری خبر داد و افزود: زمینه اشتغال ۵۰ هزار نفر از مددجویان بهزیستی با تخصیص اعتبار ۹۰۰ میلیارد تومانی فراهم می‌شود.

وی از تلاش و برنامه‌ریزی بهزیستی برای پیشگیری از مصرف مواد مخدر و کاهش طلاق خبر داد و گفت: پیشگیری از معلولیت، افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با جدیت دنبال می‌شود.

نظر شما