شناسهٔ خبر: 21500350 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فراخوان جشنواره رسانه ای ابوذر در خراسان شمالی

خبرگزاری شبستان: مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی از برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر خبر داد و گفت: سبک زندگی اسلامی و اقدامات انقلابی از مهم‌ترین محورهای این جشنواره رسانه‌ای است.

صاحب‌خبر -

محسن زاهد احمدی، مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه بسیج رسانه با رویکرد شناسایی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های حوزه رسانه، جشنواره رسانه‌ای ابوذر را برگزار می‌کند، نگاه جشنواره رسانه ابوذر را تولید محتوا با موضوعات جشنواره دانست و گفت: یکی از موضوعات مهمی که باید در فضای رسانه‌ای بیشتر به آن توجه کرد، یادداشت نویسی و گزارش نویسی است که باید در این راستا تلاش‌های زیادی انجام شود.

 

وی با بیان اینکه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در هشت محور برنامه‌ریزی شده است، افزود: یکی از مهم‌ترین محورهای این جشنواره تولید ملی و اقتصاد مقاومتی است و در این رابطه به اهمیت نقش مالیات در اقتصاد مقاومتی اشاره می‌شود.

 

مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی، آسیب‌های اجتماعی را از دیگر محورهای جشنواره دانست که در این مورد به آسیب‌های طلاق، اعتیاد، خشونت و حاشیه ‌نشینی پرداخته می‌شود.

 

زاهد احمدی ادامه داد: سبک زندگی اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر از دیگر محورهای اصلی جشنواره رسانه‌ای ابوذر است چرا که اگر امر به معروف و نهی از منکر ترک شود افراد نالایق و ناکارآمد وارد حکومت می‌شوند.

 

مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی عنوان کرد: عمل انقلابی یکی دیگر از محوری‌ترین موضوعات جشنواره است که به اردوهای جهادی و اقدامات خودجوش  مردم  پرداخته می شود.

 

وی افزود: دشمن‌شناسی و مبارزه با تروریسم، ایثار و شهادت و خراسان شمالی محور توسعه از دیگر موضوعات و محورهای این جشنواره است.

 

زاهد احمدی با اشاره به اینکه آثار در چهار بخش خبر، یادداشت، گزارش و عکس دریافت می‌شود، مهلت ارسال آثار را 30 آبان ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در بجنورد، خیابان فارابی، ساختمان بسیج اقشار ارسال کنند.

 

وی بیان کرد: آثار برگزیده این جشنواره به جشنواره کشوری ابوذر که دی ماه در تهران برگزار می شود ارسال خواهد شد تا با رقابت با آثار دیگر استان ها، نفرات برتر کشوری مشخص شوند .

 

مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی اعلام کرد: سال گذشته 250 اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان ارسال که 40 اثر برتر در 5 بخش معرفی شد.

 

 

نظر شما