شناسهٔ خبر: 21500304 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تسنیم از لیگ دسته اول فوتبال گزارش می‌دهد

خیز فجر برای پرش موفق از سکوی ایرانجوان قعرنشین

R41382/P1377/S6,61/CT11

در یکی از دیدارهای هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم فجر شهید سپاسی به مصاف ایرانجوان بوشهر می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، در چار‌چوب هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور ساعت 15:30 روز یک‌شنبه 2 مهرماه دو تیم فجر شهید سپاسی و ایرانجوان بوشهر در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف هم می‌روند. مصطفی بینش داور این دارد خواهد بود.

تیم فجر که بعد از نتیجه عالی خود در جام حذفی و برد دقیقه آخری مقابل تیم خونه به خونه بابل انرژی مضاعف برای این دیدار خانگی پیدا کرده است با توجه به امتیاز میزبانی برای برد در این دیدار و بالا بردن جایگاه خود در جدول تمام تلاش خود به کار خواهد بست.

در مقابل تیم ایرانجوان بوشهر قرار دارد که این روزها حال روز خوبی ندارد و با گذشت 5 هفته نتوانسته است از باتلاق قعر جدول خود را نجات دهد. این تیم فصل گذشته خط حمله خوبی داشت و نتایج مطلوبی در لیگ کسب کرده بود.

تیم فجر در حال حاضر با کسب 3 باخت و 2 برد و کسب 6 امتیاز در رده  یازدهم جدول قرار دارد. تیم ایرانجوان بوشهر نیز با دو تساوی، 3 باخت و کسب 2 امتیار در رده هفدهم جدول قرار دارد. تیم نفت مسجد سلیمان، بادران تهران و شهرداری ماهشهر به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

نتایج قبلی تیم فجر

تیم فجر در هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال در دیداری خانگی مقابل بادران تهران قرار گرفت و با گلی که اکبر صغیری در دقیقه 17 وارد دروازه فجر کرد نتیجه را به تیم بادران تهران واگذار کرد.

تیم فجر در هفته دوم در دیداری خارج از خانه مقابل ماشین‌سازی تبریز به میدان رفت و در روزی که قرعه شانس به نامش نبود با نتیجه 3 بر یک از این تیم شکست خورد. تیم فجر در هفته سوم مقابل تیم مس رفسنجان یک بر صفر پیروز شد.

شاگردان کلانتری در هفته چهارم رقابت‌ها به مصاف نفت مسجد سلیمان رفتند و در نهایت این دیدار را با نتیجه یک بر صفر به حریف واگذار کردند. تیم فجر در هفته پنجم تیم شگفتی‌ساز هفته بود و بازی یک بر صفر باخته مقابل خونه به خونه را در دقایق پایانی 2 بر یک برد.

در دیگر دیدارهای این هفته بادران تهران مقابل راه آهن، نفت مسجد سلیمان مقابل خونه به خونه، صبای قم مقابل گل گهر سیرجان، مس رفسنجان مقابل شهرداری تبریز، نساجی مازندران مقابل ملوان بندر انزلی، ماشین‌سازی تبریز مقابل آلومنیوم اراک، مس کرمان مقابل آینده سازان برق جدید فارس و اکسین البرز مقابل شهرداری ماهشهر به میدان می‌روند.

انتهای پیام/

نظر شما