شناسهٔ خبر: 21492556 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

ورزش جهان

صاحب‌خبر -

افزایش محرومیت قهرمان قاتل پارالمپیک| اسکار پیستوریوس، قهرمان دوی پارالمپیک از آفریقای جنوبی که در‌ سال ۲۰۱۳ نامزد خود را به قتل رسانده است، به 6‌سال زندان محکوم شد. دادستان‌های پرونده این دونده به کم بودن میزان حکم او اعتراض کردند. قرار است در ماه نوامبر به این شکایت رسیدگی شود. احتمال دارد مدت زمان زندان پیستوریوس افزایش یابد.
یادگیری زبان اسپانیایی توسط لواندوفسکی|  نشریه «بیلد» آلمان گزارش داد لواندوفسکی که به روزهای اوج خود بازگشته و بازی‌های تاثیرگذاری را این روزها برای بایرن‌مونیخ انجام می‌دهد، درحال یادگیری زبان اسپانیایی آن هم به‌صورت فشرده است و این اشاره‌ای است به این‌که این مهاجم لهستانی در آینده‌ای نه‌چندان دور ممکن است به رئال‌‌مادرید ملحق شود
کشته‌شدن کودک 9 ساله در آکادمی یوونتوس| یک کودک 9ساله به‌دلیل سقوط تیر دروازه در محل تمرینات آکادمی یوونتوس کشته شد. حادثه در یکی از سالن‌های ورزشی منطقه منهتن رخ داد. توماس چراز 9ساله روی تیر دروازه‌ای که به‌روی او افتاده بود، آویزان شده بود. پلیس آمریکا نیز پس از حضور در محل حادثه بیهوشی توماس و مصدومیت شدیدش از ناحیه سر را تأیید کرد. دروازه‌بان 9ساله سپس به بیمارستان انتقال داده شد اما پزشکان نتوانستند زندگی او را نجات دهند.
تحقیق دوباره فیفا درباره چلسی|  طبق ادعای رسانه‌های بریتانیایی، قرار است فیفا برای سومین‌بار در 8‌سال اخیر به بررسی نقض احتمالی قوانین این نهاد توسط باشگاه چلسی بپردازد. فیفا از این جهت قصد تحقیق درباره باشگاه چلسی را دارد که گفته می‌شود این باشگاه لندنی قوانین فیفا را در جذب بازیکنان جوان (زیر 18سال) نقض کرده است. پیشتر چلسی دوبار دیگر درباره جذب بازیکنان جوان در فیفا پرونده داشته است. یک‌بار به خاطر جذب گائل کاکوتا و بار دیگر در مورد برتراند ترائوره. سخنگوی فیفا فعلا اعلام کرده است که تحقیقات ادامه دارد و این نهاد قرار نیست اظهارنظر دیگری در این‌باره ارایه کند.

نظر شما