شناسهٔ خبر: 21492008 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

انتخابات انجمن صنفی سنگ‌کاران و کاشی‌کاران قم برگزار شد

انتخابات انجمن صنفی سنگ کاران و کاشی کاران استان قم، با حضور بیش از ۵۰۰کارگر و استادکار، برگزار و هیئت مدیره

صاحب‌خبر -

انتخابات انجمن صنفی سنگ کاران و کاشی کاران استان قم، با حضور بیش از ۵۰۰کارگر و استادکار، برگزار و هیئت مدیره جدید و بازرسان آن برای مدت ۳سال مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، انتخابات انجمن صنفی سنگ کاران و کاشی کاران استان قم، با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و با حضور بیش از ۵۰۰ کارگر و استادکار کاشی کار و سنگ کار قمی، در مسجد رضائیه این شهر برگزار و نتایج آن اعلام شد.

در این مراسم علاوه بر نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، اکبر شوکت عضو هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی کشور و رئیس کانون کارگران ساختمانی کشور، سیدمجتبی موسوی مدیرکل تأمین اجتماعی استان قم و علی چهرقانی دبیر حزب اسلامی کار استان قم حضور داشتند.

در این انتخابات که حدود ۱۱نفر از کارگران و استادکاران، برای عضویت در هیئت مدیره و ۶نفر برای حضور در جمع بازرسان کاندیدا شده بودند، در نهایت ۵نفر به عنوان هیئت مدیره و ۲نفر به عنوان بازرسان جدید انجمن صنفی سنگ کاران و کاشی کاران استان قم برای مدت ۳سال انتخاب شدند.

بر اساس نتایج آرای کارگران و استادکاران سنگ کار و کاشی کار استان قم، آقای عباس شیری مهوار با اکثریت قریب به اتفاق آرای کارگران به عنوان نفر اول انتخاب شد و پس از او آقایان مجتبی عابدینی پور، حسن کرمانی، رضا رمضانی و مهدی بندکوثری به عنوان ۵عضو هیئت مدیره و همچنین آقایان غلامرضا شیری و علی قهرمانی نژاد به عنوان ۲بازرس انجمن صنفی سنگ کاران و کاشی کاران استان قم برای مدت ۳سال انتخاب شدند.

این انتخابات و شمارش آرای آن، با حضور نماینده اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم برگزار شد.

در پایان این مراسم از دو استادکار سنگ کار و کاشی کار استان قم که به تازگی بازنشسته شده اند، با اهداء لوح تقدیر و جوایزی، تقدیر شد.

 

نظر شما