شناسهٔ خبر: 21487973 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

برگزیدگان جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد

به گزارش ایرنا، در آیین اختتامیه این جشنواره که با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و هنرمندان برگزار شد، نمایش 'سرگذشت چند غریب 'به نویسندگی صادق محمدی،

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، در آیین اختتامیه این جشنواره که با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و هنرمندان برگزار شد، نمایش 'سرگذشت چند غریب 'به نویسندگی صادق محمدی، کارگردانی مهرداد علی پور و علی شفیعی ضمن کسب مقام اول به جشنواره بین المللی فجر راه یافت.
تندیس جشنواره و دیپلم افتخار در نمایش های برتر به نمایشنامه های 'عبور از باغ سرخ '،'کاووس های سورمه ای' و 'سرگذشت چند غریب ' اهدا شد.
تندیس جشنواره و دیپلم افتخار کارگردان های برتر به کارگردان نمایش های 'کجا ماندند که جا ماندند'،'عبور از باغ سرخ' و' کاووس های سورمه ای 'تعلق گرفت.
در این جشنواره عیاض کاظمی، کرم الله سلیمانی، مهرداد علی پور، علی شفیعی و علی بارانی به عنوان کارگردان های برتر معرفی شدند.
رضا علی پور، محسن جلالی،مصطفی لاهوتی نژاد،مهرداد علی پور و اکبر آقایی به عنوان برترین بازیگران مرد انتخاب شدند.
تندیس جشنواره و دیپلم افتخار بهترین بازیگران زن نیز به زهرا موسوی، صدیقه حسنی،شکوفه آشنا، بهناز موندنی زاده و ریحانه بارانی اهدا شد.
در بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد 28 اثر متقاضی بودند که پس از بازبینی داوران 13 اثر به مرحله پایانی راه یافت.
آثار برتر در مرحله پایانی در چهار روز توسط داوران ملی بازبینی و آثار برگزیده انتخاب شد.
در این جشنواره هنرمندانی از شهرهای یاسوج، دوگنبدان، دهدشت و بهمئی حضور داشتند.
خبرنگار: فرزانه شریفی** انتشاردهنده: مسعود علیزاده
/1662/8143

نظر شما