شناسهٔ خبر: 21487481 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

محدودیت‌های ترافیكی رژه هفته دفاع مقدس در شیراز اعلام شد

گروه اجتماعی: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان فارس به تشریح محدودیت‌های ترافیكی رژه نیروهای مسلح در روز نخست هفته دفاع مقدس در شیراز پرداخت.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، مصطفی عباسی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان فارس امروز، 29 شهریورماه ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام هفته دفاع مقدس گفت:‌ آغازگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس مطابق روال هر ساله رژه نیروهای مسلح خواهد بود كه امسال این مراسم با محوریت سپاه فجر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینكه بدین منظور یكسری محدودیت‌های ترافیكی به منظور رفاه حال عموم مردم در شیراز اعمال شده است، افزود: با توجه به اینكه در روز 31 شهریورماه شاهد حضور گسترده مردم و حجم سنگین تردد در معابرخواهیم بود، پلیس راهنمایی و رانندگی با آمادگی کامل اقدامات لازم جهت ایمن‌سازی و روان‌سازی ترافیک درکلیه معابرمنتهی به مراسم رژه را انجام می‌دهد.

عباسی از شهروندان شیرازی خواست تا به خاطر رفاه حال عموم با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی با خادمین خود در پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند.

وی همچنین به رانندگان توصیه كرد كه با سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب بی‌مورد در رانندگی كنند چرا كه تردد عابرین پیاده و خطر برخورد با آنان دور از انتظار نیست.

رئیس پلیس راهور فارس ضمن سفارش بر استفاده از وسایل نقلیه عمومی به جای وسایل نقلیه شخصی گفت: شهروندانی که بنا به ضرورت(معلولیت جسمی، جانبازی) مجبور به استفاده از وسایل نقلیه شخصی هستند، وسایل نقلیه خود را در پارکینگ‌های عمومی اطراف اجرای مراسم پارک كنند.

وی همچنین از رانندگان خواست از پارک و رها كردن وسایل نقلیه در معابر منتهی به اجرای مراسم بنا به اهمیت مسایل ترافیکی و امنیتی جداً خودداری كنند، در غیر این صورت وسایل نقلیه به پارکینگ انتقال داده می‌شود.

عباسی تأكید كرد كه شهروندان توجه كنند كه موتور سیکلت جزئی از وسایل نقلیه است و راکبان موتور سیكلت موظف به رعایت مقرارات راهنمایی و رانندگی بوده و به توصیه‌های ابلاغی توجه ویژه كنند.

رئیس پلیس راهور فارس در ادامه به اعلام محدودیت‌های ترافیكی در این روز پرداخت و گفت: مسیرهای قدوسی شرقی به پاسداران، پل و میدان معلم به سمت پاسداران‌، رمپ‌های زیرگذر یادگار امام به پاسداران (هر دو سمت)،‌ كنار گذر مطهری به پاسداران، روگذر پل یادگار امام به سمت پاسداران، كلیه منشعبات حد فاصل میدان معلم تا پل یادگار امام در بولوار پاسداران مسیرهای اعمال محدودیت‌های ترافیك هستند كه همگی در روز رژه مسدود خواهند شد.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند از مسیرهای جایگزین نظیر خیابان مطهری شمالی و جنوبی، خیابان ایمان شمالی و جنوبی، بلوار قدوسی غربی و بلوار شهید رجایی، میدان مطهری به سمت چهار راه گلشن، میدان مطهری به سمت ایمان شمالی، پل تقاطع غیر همسطح معلم به سمت میدان عبدالله رودكی و میدان عبدالله رودكی به سمت پل امام حسن(ع) استفاده كنند.

نظر شما