شناسهٔ خبر: 21487168 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

اسدی:

دفاع مقدس نباید تنها در قالب یک هفته محصور شود

گروه اجتماعی: سرپرست شهرداری شیراز بر این نكته تأكید كرد كه دفاع مقدس نباید تنها در قالب یك هفته محصور شود بلكه باید در طول سال به آن توجه داشت.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، محمدحسن اسدی، سرپرست شهرداری شیراز امروز، 29 شهریورماه ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس بر این نكته تأكید كرد كه دفاع مقدس نباید تنها در قالب یك هفته محصور شود بلكه باید در طول سال به آن توجه داشت.

وی همچنین اظهار كرد: آنچه که امروز به عنوان امنیت ملی بر مرز و بوم های کشور حاکم است، مرهون دفاعی است که شهدا انجام دادند.

اسدی با بیان اینكه امروز وظیفه ما به عنوان مسئولان این است که نگذاریم خون شهدا پایمال شود، افزود: در جریان دفاع مقدس، جهاد در راه خدا و دفاع در برابر دشمنان اولویت بود و امروز کار جهادی و خدمت‌گزاری خالصانه سرلوحه امور قرار دارد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری شیراز با اشاره به ادامه جهاد دیروز از طریق جان‌فشانی‌های امروز مدافعین حرم گفت: در حال حاضر جوانان این مرز و بوم به عنوان مدافعان حرم به پاسداری از ایران و انقلاب می‌پردازند و با جان‌فشانی، امنیتی را که امانت شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس است، حفظ می کنند تا در سایه این امنیت هم شاهد سازندگی، توسعه و پیشرفت باشیم و هم دشمن نتواند اجازه تجاوز به حریم کشور را به خود بدهد.

اسدی با تأکید بر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه « تا بسیج هست تهدیدی متوجه نظام اسلامی نخواهد شد»، داشتن روحیه بسیجی را لازمه مدیریت جهادی و خدمتگزاری شایسته دانست و گفت : امروز اگر شاهد به بار نشستن بسیاری از پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی در شهر شیراز هستیم، این را ثمره وجود روحیه بسیجی و جهادی بین مدیران و کارشناسان این مجموعه بزرگ می‌دانیم که زمینه ساز همت مضاعف، پشتکار و تلاش شبانه روزی توأم با دانش و تخصص است.

وی افزود: فرهنگ بسیجی، فرهنگ تلاش بی‌وقفه است و امروز در شهرداری باید به سمت نهادینه کردن این فرهنگ برای خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به شهروندان رفت و با داشتن روحیه بسیجی، حافظ خون شهدا و ادامه دهنده راه دفاع مقدس باشیم.

نظر شما