شناسهٔ خبر: 21484947 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده رباط کریم و بهارستان در مجلس:

رباط کریم و بهارستان در فقر شدید امکانات درمانی به سر می برند

رباط کریم- نماینده شهرستان های رباط کریم و بهارستان در مجلس در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: مردم رباط کریم، بهارستان و پرند از فقر امکانات درمانی و بهداشتی رنج می برند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین حسن نوروزی بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با مسعود ناصری پور، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، طی سخنانی گفت:مردم شریف شهرستان های رباط کریم، بهارستان و شهر پرند از فقر امکانات درمانی و بهداشتی رنج می برند و باید برای تامین امکانات درمانی در این مناطق اقدامات جهادی صورت گیرد.

وی گفت:در حوزه نمایندگی اینجانب، جمعیتی بالغ بر یک میلیون نفر زندگی می کنند،اما فقط دو بیمارستان داریم که نیاز مبرم به ساخت چند بیمارستان دیگر احساس می شود.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به طور مرتب و مستمر در جلساتی که با دولتمردان دارم، نبود امکانات و زیرساخت های مناسب در دو شهرستان رباط کریم و بهارستان و شهر پرند را گوشزد می کنم و با رایزنی و تعاملات صورت گرفته اعتبارات خوبی هم اخذ کرده ایم اما وسعت جغرافیایی دو شهرستان و همچنین جمعیت بالای آن مستلزم توجه بیشتر دولتمردان است.

بر اساس این گزارش، در این جلسه که با حضور قادی پاشا، رئیس بیمارستان فاطمه الزهرا(س) رباط کریم، برگزار شد، ساخت بیمارستان پرند، بیمارستان نسیم شهر، زایشگاه بیمارستان امام‌ حسین(ع)، درمانگاه قلعه میر و درمانگاه اوقاف نسیم پیگیری شد.

نظر شما