شناسهٔ خبر: 21478487 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان جنوبی:

۱۳۷۰ دانش‌آموز در مدارس استثنایی خراسان جنوبی تحصیل می‌کنند

R41348/P1486/S6,56/CT11

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان جنوبی گفت: یک هزار و ۳۷۰ دانش‌آموز در مدارس و کلاس‌های ویژه در سطح استان در دوره‌های مختلف مشغول تحصیل هستند و یک هزار و ۳۰۰ دانش آموز نیز به شیوه تلفیقی آموزشی در مدارس عادی تحصیل می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سید علی‌اکبر محمدی صبح امروز در مراسم جشن مهرورزی در مدرسه حکمت 2 شهرستان بیرجند اظهار داشت: رکن اصلی آموزش اولیا هستند چراکه اگر دانش‌آموزان چند ساعاتی را در مدرسه هستند اما بیشتر ساعات روز را در خانه هستند.

وی با اشاره به تعداد دانش‌آموزان استثنایی استان افزود:  بالغ بر یک هزار و 370 دانش آموز در مدارس و کلاس‌های ویژه در سطح استان در دوره‌های مختلف تحصیلی مشغول تحصیل هستند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان جنوبی بیان کرد: یک هزار و 300 دانش آموز نیز در سطح استان به شیوه تلفیقی آموزشی در مدارس عادی تحصیل می‌کنند که به آنان خدمات ارائه می‌شود.

محمدی تصریح کرد: این دانش آموزان شامل دانش آموزان آسیب دیده بینایی، شنوایی، جسمی و حرکتی و مشکلات ویژه یادگیری هستند.

وی از وجود 37 مرکز آموزش استثنایی در خراسان جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: از این تعداد 9 مرکز در شهرستان بیرجند وجود دارد.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جشن مهرورزی در تمام مدارس ابتدایی استان برگزار می‌شود یادآور شد: این جشن در 22 مدرسه پیش دبستانی و ابتدایی برگزار می‌شود.

محمدی با اشاره به اینکه در حال حاضر 80 دانش‌آموز در مدرسه حکمت 2 شهرستان بیرجند در پایه چهارم، پنجم و ششم مشغول تحصیل هستند اظهار داشت: جشن مهرورزی امروز برای پایه چهارم برگزار شد تا فضای جدید را تجربه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما