شناسهٔ خبر: 21477964 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

باهر ارسباران: حریفان سختی در مسابقات شمشیربازی تایلند داشتم

نمایندگی آذربایجان شرقی

ملی‌پوش شمشیربازی گفت: حریفان سختی در مسابقات تایلند داشتم.

صاحب‌خبر -

فرزاد باهر ارسباران در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص قهرمانی‌اش در مسابقات شمشیربازی تایلند اظهار کرد: رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا در کشور تایلند برگزار شد و من هم در قالب تیم دانشگاه آزاد، قهرمان لیگ برتر شمشیربازی ایران در این مسابقات حضور داشتم که توانستم در اسلحه سابر، به مدال طلای انفرادی برسم.
 
وی افزود: سال گذشته مجتبی عابدینی این عنوان را کسب کرده بود که خداراشکر امسال من توانستم به مقام قهرمانی برسم و علاوه بر این مدال، در بخش تیمی مسابقات نیز به همراه هم‌تیمی‌هایم محمد رهبری و جواد میرحسینی، به مدال طلا رسیدم.
 
این ملی پوش تبریزی خاطرنشان کرد: این مسابقات در سطح خیلی خوبی برگزار شد و پس از رویارویی با حریفانی از تایلند میزبان، هنگ‌کنگ، هند و فیلیپین، در فینال رقابت‌ها با محمد رهبری که هم‌تیمی خودم است و ماه قبل نیز نایب قهرمان مسابقات بزرگسالان آسیا شده بود، رو در رو شدم و توانستم با غلبه بر وی به عنوان قهرمانی برسم.
 
باهر ارسباران در خصوص مسابقات پیش رو گفت: از دو هفته بعد، اردوی آماده‌سازی برای مسابقات کلاس A جهانی و فصل جدید شمشیربازی آغاز می‌شود که آبان ماه عازم این مسابقات خواهیم شد.

انتهای پیام

نظر شما