شناسهٔ خبر: 21472660 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اعتبار بیش از 31 میلیارد ریالی دستگاه های فرهنگی زنجان در سال 96

زنجان - ایرنا - مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه مجموع اعتبارات دستگاه های فرهنگی استان برای سال جاری 31 میلیارد و 787 میلیون ریال است، گفت: سال گذشته مجموع این اعتبارات بالغ بر 21 میلیارد ریال بود.

صاحب‌خبر -

مسیح الله سلطانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه بالغ بر 17 میلیارد ریال از اعتبارات فرهنگی در نظر گرفته شده برای دستگاه های اجرایی از محل فصل 2، تامین شده است، افزود: سهم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از مجموع اعتبارات در نظرگرفته شده 9 میلیارد و 757 میلیون ریال، اداره کل تبلیغات اسلامی 3 میلیارد و 400 میلیون ریال، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی 5 میلیارد ریال، اداره کل ورزش و جوانان 6 میلیارد و 500 میلیون ریال، حوزه هنری انقلاب اسلامی استان یک میلیارد ریال و اداره کل بهزیستی 2 میلیارد و 700 میلیون ریال است.
وی ادامه داد: به دلیل اینکه اعتبارات حمایتی برای برنامه های فرهنگی مندرج در فصل پنجم، محدود است، اعتبار لازم برای انجام فعالیت های فرهنگی در برخی دستگاه های اجرایی استان از محل فصل 2 تامین می شود.
سلطانی افزود: سهم اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از این محل 900 میلیون ریال، اداره کل آموزش و پرورش 750 میلیون ریال، بنیاد شهید و امور ایثارگران 300 میلیون ریال، استانداری 500 میلیون ریال، ستاد اقامه نماز 380 میلیون ریال، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 300 میلیون ریال و اداره کل کتابخانه های عمومی استان نیز 300 میلیون ریال است.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان به همراهی و همکاری مطلوب دستگاه ها و نهادهای فرهنگی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: 22دستگاه فرهنگی در این استان متولی برنامه های فرهنگی هستند.
سلطانی خاطرنشان کرد: طی فعالیت دولت تدبیر و امید، برنامه های مختلف فرهنگی و هنری بدون کوچکترین حاشیه ای در سطح استان برگزار شده است.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده:رویا رفیعی

نظر شما