شناسهٔ خبر: 21462921 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دادستان اصفهان در گفت‌وگو با تسنیم:

تحقیقات مقدماتی درباره بمب‌گذاری نجف‌آباد در جریان است

R41346/P4001/S6,51/CT1

دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان گفت: تحقیقات مقدماتی درباره بمب‌گذاری در نجف‌آباد در جریان است و واحدهای امنیتی مربوطه فعال هستند و اقدامات اطلاعاتی و قضایی پیگیری می‌شود.

صاحب‌خبر -

قاضی حسن رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان پیرامون پرونده بمب‌گذاری در نجف‌آباد اظهار داشت: تحقیقات مقدماتی در جریان است و واحدهای امنیتی مربوطه فعال هستند و اقدامات اطلاعاتی و قضایی پیگیری می‌شود.

وی افزود: مواردی که در اخبار با عنوان انتحاری منتشر شد، نبود و فقط یک بسته‌ای کشف شده که از محل خارج و نهایتا منهدم شده است که درباره جزئیات و محتوای آن بررسی‌ها در حال انجام است.

دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان پیرامون آزادی مجرمان سابقه‌دار با وثیقه نیز بیان کرد: پذیرش وثیقه یک امر کیفی برای دستگاه قضا است و تدابیر لازم قضایی در ارتباط با مجرمان خطرناک وجود دارد که در این زمینه از قرارهای تامینی بالاتری استفاده می‌شود.

وی پیرامون اسیدپاشی در اصفهان و آخرین پیگیری‌ها بیان کرد: پرونده قضایی شکل گرفته و به عنوان یک پرونده امنیتی در حال پیگیری است و از سوی مراجع قضایی، انتظامی و امنیتی در حال پیگیری است و تا زمانی که به نتیجه نرسد، بسته نخواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما