شناسهٔ خبر: 21385470 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قلعه نویی از برد تیمش ابراز خوشحالی و از تماشاگران تشکر کرد

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، امیر قلعه‌نویی شامگاه جمعه پس از برتری پرگل تیمش مقابل استقلال خوزستان افزود: این برد تقدیم می کنم به همین تعداد تماشاگری که امروز در ورزشگاه حضور داشتند و از ما حمایت کردند، این هواداران به اندازه 100 هزار نفر امروز به ما انرژی دادند.
وی گفت: بعد از آن ظلمی که به ما شد بازگشت تیم به وضعیت قبلی سخت به نظر می رسید، واقعا از تک تک بازیکنان بخصوص تبریزی که جانفشانی کرد و با دل و جان بازی کردند تشکر می کنم.
قلعه‌نویی با اشاره به این که واقعا به ما ظلم شده بود گفت: در 6 دیدار گذشته لیگ تنها 2 بار میزبان بوده‌ایم، یک با مقابل گسترش فولاد تبریز و این بازی و در چهار بازی مهمان بوده‌ایم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن یادآوری کرد: در نشست خبری روز گذشته نیز گفتم، خوشحال بودم با تیم بازی کردم که فوتبال بازی می کند، در بازی‌های قبلی بدشانس بودیم که موقعیت‌هایمان تبدیل به گل نمی‌شد و در کمترین موقعیت گل می خوردیم.
وی گفت: امروز خط دفاعی ما بهتر و با نظم تر بازی کرد و برگشتن مهدی‌پور خیلی به تیم کمک کرد.
قلعه نویی در ادامه با بیان اینکه لیاقت ذوب‌آهن تداوم این روند خوب است اظهار کرد: تیم ما یکی دو ایراد دارد و امیدوارم سوارز هر چه زودتر به تیم اضافه شود و وی می‌تواند با بودن مرتضی تبریزی و سایر بازیکنان به ما خیلی کمک کند.
قلعه‌نویی در مود آخرین وضعیت بازیکن برزیلی این تیم که مجوز بازی برای او صادر نشده است گفت: شاید اگر من سرمربی ذوب‌آهن نبودم کار به اینجا نمی‌کشید. قبل از اینکه نامه کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در مورد سوارز به دست ما برسد به «آن برنامه» رفته بود و تاج و ساکت باید در این زمینه پاسخگو باشند.
وی در مورد جدا شدن رضا شکاری از ذوب‌آهن و پیوستن او به روبین کازان گفت: جالب است که فیفا یک هفته پیش نامه‌ای در مورد شکاری فرستاده تا باشگاه ذوب‌آهن به صورت ضرب‌الاجل جواب این نامه را بدهد ولی نامه سه روز در فدراسیون بوده و تازه آن را برای باشگاه ذوب‌آهن ارسال کرده‌اند.
وی افزود: تعجب می‌کنم که نامه‌ فدراسیون در مورد سوارز به آن سرعت به «آن برنامه» می‌رود ولی نامه فیفا در مورد شکاری اینقدر دیر ارسال می‌شود.
به گزارش ایرنا در ادامه هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان تیم ذوب آهن اصفهان در بازی پرگل برابر استقلال خوزستان، با نتیجه شش بر صفر پیروز شد.
گل های این دیدار را مرتضی تبریزی در دقیقه های 12' , 46' , 65' , 92' و سیدمحمدرضاحسینی در دقیقه های 29' , 69 وارد دروازه حریف کردند.
تیم ذوب آهن با کسب این برد 9 امتیازی شد و به رده ششم صعود کرد و تیم استقلال خوزستان نیز با 5 امتیاز به رده چهاردهم سقوط کرد.
گ/8114/خبرنگار: امیرحسین اکبری** انتشار: سلطانمرادی

انتهای پیام /*

نظر شما