شناسهٔ خبر: 21365686 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

برپایی جشن عاطفه ها در249 پایگاه ثابت و سیار دراستان بوشهر

به گزارش ایرنا،احمد لطفی روز پنجشنبه دراین آئین افزود:دراین مرحله کمکهای مردمی و خیرین ازطریق دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، بسیج و مصلی های نماز جمعه جمع

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا،احمد لطفی روز پنجشنبه دراین آئین افزود:دراین مرحله کمکهای مردمی و خیرین ازطریق دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، بسیج و مصلی های نماز جمعه جمع آوری می شود.
وی اظهارداشت: جشن عاطفه ها فرصتی است برای عشق ورزی به کسانی که نیازمند دستان گرم هم نوعان خود هستند.
لطفی تصریح کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید هشت هزار و 500 دانش آموز نیازمند زیرپوشش کمیته امداد نیازمند کمک خیران و مردم نیکوکار استان هستند تا بتوانند بدون دغدغه به امر تحصیل بپردازند.
لطفی با اشاره به اینکه هر سال جشن عاطفه ها با هدف تامین نیاز دانش آموزان نیازمند زیرپوشش کمیته امداد برگزار می شود افزود: امسال نیز همانند سال های گذشته این جشن در دو مرحله برگزار و کمک های افراد نیکوکار جمع آوری و در میان دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهراضافه کرد:مرحله دوم جشن عاطفه ها نیز روز 19 مهر به صورت ویژه در مدارس با مشارکت فعال دانش آموزان و به منظور ترویج و توسعه فرهنگ انفاق و نوع دوستی برگزار می شود.
وی با دعوت از قشرهای مختلف مردم و دستگاه های اجرایی درخواست کرد در جشن عاطفه ها شرکت فعال داشته باشند و کمک های نقدی و غیر نقدی خود را در قالب بسته فرهنگی - آموزشی از جمله کیف، کفش، لوازم التحریر و لباس مدرسه به دانش آموزان نیازمند هدیه بدهند تا بدون دغدغه و خیال آسوده به امر تحصیل بپردازند.
لطفی گفت: همچنین مردم نیکوکار استان می توانند برای کمک به جشن عاطفه ها با شماره گیری آسان پرداخت کمیته امداد به شماره #3*5*077*8877* با وارد کردن مبلغ مورد نظر خود در این امر خداپسندانه شرکت و یا نسبت به پرداخت، از طریق شماره حساب 0105753982009 نزد بانک ملی اقدام کنند.
هم اکنون 70 هزار نفر در قالب حدود 30 هزار خانوار معادل 10 درصد جمعیت استان بوشهر زیر پوشش خدمات کمیته امداد هستند که 50 درصد این جمعیت را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند.
6047/6045**خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: اکبراقبال مجرد

نظر شما