شناسهٔ خبر: 21363205 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

برپایی بیش از۵۰ پایگاه جشن عاطفه‌ها در استان سمنان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان، ازبرپایی ۵۳ پایگاه جشن عاطفه‌ها در سراسر استان سمنان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، سیدجواد رضوی امروز(23شهریور) در حاشیه بازدید استاندار از پایگاه مرکزی جشن عاطفه‌ها در سمنان در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه همزمان با سراسر کشورجشن عاطفه ها در۵۳ پایگاه کمیته امداد امام خمینی(ره) این استان برپاشده است گفت: جشن عاطفه ها ، در آستانه سال تحصیلی جدید،همزمان با سراسر کشور در دو مرحله، مرحله نخست جمع آوری کمک ها در 53 پایگاه کمیته امداد استان سمنان،جشن بزرگ عاطفه ها به منظور تامین حداقل های تحصیلی دانش آموزان نیازمند امروز وفردا (23 و 24 شهریور) همزمان با سراسر کشور و مرحله دوم این جشن نیز 19 مهر در مدارس سراسر استان سمنان برگزار می شود.

 

رضوی با اشاره به اینکه با برگزاری جشن عاطفه‌ها کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم برای تهیه وسایل مدرسه و تأمین مخارج تحصیل دانش آموزان نیازمند در استان هزینه می‌شوداظهارداشت: در شهرستان سمنان 15 پایگاه، شاهرود13پایگاه، دامغان هفت پایگاه،  گرمسار،سرخه وآرادان هر کدام سه پایگاه ، مهدیشهر پنج پایگاه ومیامی چهار پایگاه کمک ها و هدایای مردمی را جمع آوری خواهند کرد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان، با بیان اینکه در هر شهر یک پایگاه جشن عاطفه بصورت  اصلی راه اندازی شده است اضافه کرد: هم استانی های عزیز علاوه بر حضور در این پایگاهها، از طریق سامانه پرداخت تلفن همراه با شماره #023*8877* و یا شماره حساب 0102318463009 نزد بانک صادرات و نیز شماره کارت 6037691990176984 کمک های خود را انجام دهند.

 

وی با اشاره به اینکه پارسال مجموع کمک‌های نقدی و غیر نقدی در جشن عاطفه‌ها به 352 میلیون و 900 هزار تومان رسید تأکید کرد: تمامی کالاهای اهدایی و کمک‌های نقدی مردم با توجه به نوع نیاز بین افراد تحت پوشش توزیع شد.

 

رضوی پیش‌بینی کرد: در جشن عاطفه‌های امسال بالغ‌بر 14 میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی در استان سمنان جمع‌آوری شود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان، با تأکید بر همراهی و مشارکت مردم در حرکت خداپسندانه حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند تصریح کرد: 735 دانشجو و طلاب و دو هزار و 200 دانش‌آموز این استان زیرپوشش کمیته امداد هستند و از خدمات آن بهره می‌گیرند.

 

 

 

 

نظر شما