شناسهٔ خبر: 21347718 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی:

افزوده شدن ۶۵۰ تخت بیمارستانی طی سه سال اخیر

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی طرح تحول سلامت را از توفیقات ارزنده دولت دانست و با ابراز امیدواری از تداوم این طرح در دولت دوازدهم، از افزوده شدن ۶۵۰ تخت بیمارستانی طی سه سال اخیر در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ دكتر محمدتقی ايراني، معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی امروز چهارشنبه در آئين تكريم و معارفه رئيس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، اجرای طرح تحول سلامت در خراسان شمالی به عنوان استانی کم برخوردار اما باظرفيت و پتانسیل بالا را تحولی در حوزه بهداشت و درمان عنوان كرد و گفت: احداث بیمارستان هاي جديد و افزوده شدن ۶۵۰ تخت بیمارستانی در مدت سه سال، کاهش هزینه های درمان و خدماتی که در بیمارستان ها ارائه می شود باعث شد تا مردم حضور یک مدیر موفق در استان و در کشور را حس کنند.


وي افزود: «دکتر ابراهیم گلمکانی» به خاطر ارائه خدمات ارزنده در مدت خدمت خود نمره خوبی از وزارت بهداشت گرفت و این حاصل همکاری و وحدت ایشان با مجموعه دانشگاه و مسئولان استانی بوده است.


به گفته ایرانی، «دکتر حق بین» سرپرست جديد دانشگاه از چهره های شناخته شده استان هستند و خواستار ارتقاي سطح خدمات و سلامت در استان با حضور ايشان شد.


معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی تصريح كرد: امیدواریم با پیگیری دانشگاه و قولی که از قائم مقام وزیر گرفتیم به زودی احداث بیمارستان در شهرستان مرزی رازو جرگلان نيز تحقق یابد.

 

دکتر ابراهیم گلمکانی، رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و معاون امور حقوقي و مجلس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي هم در این آئين اظهارداشت: در بدو ورود به اين استان حركت جديدي را همراه با طرح تحول سلامت؛ طرحي كه افتخار نظام جمهوري اسلامي ايران است، آغاز کردیم كه ثمرات ارزشمند آن براي مردم شريف اين خطه باعث افتخار است.

 

وی به افزايش دو برابري تعداد تخت هاي دانشگاهي در دولت يازدهم اشاره كرد و افزود: قبل از آغاز كار دولت تدبير و اميد ٧٥٠ تخت دانشگاهي داشتيم و اين در حالي است كه طي سه سال اخير ٦٥٠ تخت جديد به اين تعداد اضافه شد و به بهره برداري رسيد.


دکتر گلمکانی بیان كرد: بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي ٣٢٠ تختخوابي امام حسن (ع) در كمتر از سه سال به بهره برداري رسيد و ركورد ارزشمندي در حوزه ارتقاي زيرساخت هاي دانشگاه محسوب مي شود.



وي به ظرفيت ها و پتانسيل هاي بالاي دانشگاه اشاره و خاطرنشان كرد: كار تيمي، مدبرانه و هوشمندانه و ايثار مجموعه مديران و همكاران در دانشگاه قابل تقدير است و تمامي گام هاي برداشته شده به همت، همراهي و پشتكار معاونين و مديران پرتلاش دانشگاه بوده است.


در این آئین از خدمات «دکتر ابراهیم گلمکانی» تقدیر و «دکتر حق بین» به عنوان سرپرست جديد دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی معرفی شد.

 

 

 

نظر شما