شناسهٔ خبر: 21314069 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اخلاق مداری در بدمینتون زنجان الگویی برای سایر رشته ها شده است

زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ورزش این استان مدیون بدمینتون بوده و اخلاق مداری حاکم بر این رشته ورزشی، الگویی برای سایر رشته ها شده است.

صاحب‌خبر -

علی جوان دوشنبه شب در نشست معرفی اعضا هیات رئیسه و مسئولان کمیته های هیات بدمینتون استان زنجان افزود: رشد و شکوفائی بدمینتون زنجان ساده به دست نیامده و تلاش های بسیاری برای حفظ و ارتقا جایگاه این رشته ورزشی شده است.
وی کسب هفت نشان طلا از سوی بدمینتون بازان زنجان و دستیابی به عنوان قهرمانی در سی و چهارمین دوره رقابت های بدمینتون نوجوانان ایران را که در شهریور جاری در سمنان برگزار شد، مایه خرسندی خواند و اظهار کرد: بهمن امسال نیز زنجان میزبان مسابقات بین المللی بدمینتون گرامیداشت دهه فجر خواهد شد و امید است برنامه ریزی مناسب برای برگزاری هرچه شایسته تر این رویداد مهم از سوی دست اندرکاران انجام گیرد.
جوان به سطح بدمینتون ایران اشاره کرد و افزود: آنچه امروز بدمینتون ایران را آزار می دهد وجود فاصله با بدمینتون آسیا است و باید برای کم کردن این فاصله برنامه ریزی و تلاش شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: بدمینتون زنجان از لحاظ علمی چیزی کم ندارد و به حتم با کمی دقت و برنامه ریزی و هزینه می توان در سطح اسیا نیز صاحب سکو شد.
رئیس هیات بدمینتون استان زنجان نیز در این نشست گفت: اگر می خواهیم در رشد و شکوفایی بدمینتون به یک فرجام نیک برسیم باید بر مشکلات فائق آمد چراکه هیچ راهی خالی از سختی و دشواری نیست.
محمود انصاری افزود: خیلی از ناکامی ها در بدمینتون، آزمونی بوده تا خود را بازیابیم و برای رسیدن به هدف تلاش کنیم و با تلخی ها ناامید نشویم و باید با تکیه بر همت ها از فرصت های پیش رو برای ارتقا سطح بدمینتون زنجان و کشور بهره بگیریم.
وی با بیان اینکه برای رقابت با بدمینتون سایر کشورها نیاز به برنامه ریزی مناسب و سرمایه گذاری در رده های پایه است اظهار کرد: زنجان برای نخستین بار برای شرکت در مسابقات لیگ برتر حامی مالی مناسب پیدا کرده است و در واقع این فرصت خوبی می باشد و به حتم بدمینتون زنجان از این فرصت استفاده بهتری خواهد کرد.
انصاری افزود: برای رشد و توسعه این رشته ورزشی زنجان باید از تجربیات ارزنده پیشکسوتان و ظرفیت رسانه های گروهی استفاده بیشتری کرد و امید می رود این همکاری همچنان تداوم یابد.
هم اکنون یکهزار و 300 ورزشکار در آکادمی بدمینتون استان زنجان فعالیت می کنند.
6084/8068
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش

انتهای پیام /*

نظر شما