شناسهٔ خبر: 21313357 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جشن عاطفه ها در 350 پایگاه ثابت و سیار در استان اردبیل برگزار می شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: 350 پایگاه برای جمع آوری کمکهای مردمی در روز جشن عاطفه ها در استان دایر می شود.

صاحب‌خبر -
جشن عاطفه ها در 350 پایگاه ثابت و سیار در استان اردبیل برگزار می شودبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما اردبیل/ حسین دشتی در نشست با خبرنگاران افزود: از این تعداد 250 پایگاه ثابت و سیار روز پنجشنبه 23 شهریور ماه در میادین اصلی و 100 پایگاه ثابت هم روز جمعه 24 شهریور ماه در مصلی ها و مراکز نیکوکاری در مناطق مختلف استان اردبیل برای دریافت کمکهای مردمی ایجاد خواهد شد.
وی گفت: کمیته امداد با جمع آوری کمکهای مردمی آنها را در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار می دهد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل با اشاره به وجود پنج هزار دانش آموز نیازمند در استان افزود: طبق برآورد برای تامین حداقل نیاز یک دانش آموز مبلغ سه میلیون ریال نیاز است که اعتبار خاصی برای آن در نظر گرفته نشده است و فقط از طریق کمک خیرین و نیکوکاران نیاز این دانش آموزان تامین می شود.
دشتی با اشاره به اینکه سامانه پیامکی 8877 کمیته امداد استان اردبیل مختص واریز صدقات و کمک خیرین است، گفت: سامانه پیامکی 3000333345 کمیته امداد هم پل ارتباطی برای همه اقشار مردم است که می توانند انتقادات، پیشنهادات، مشکلات و نوع کمک های خود اعم از نقدی و غیر نقدی را به نیازمندان از این طریق اعلام کنند تا همکاران ما با مراجعه به آنها کمک های خیرین را دریافت کنند.
وی افزود: در جشن عاطفه سال گذشته مردم خیر و نیکوکار استان اردبیل 13 میلیارد و 943 میلیون ریال به دانش آموزان نیازمند کمک کرده بودند./

نظر شما