شناسهٔ خبر: 21078540 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اختتامیه طرح ملی قرانی بشارت 1451

مدیر شبکه قران و معارف اسلامی : مراسم اختتامیه طرح ملی قرانی بشارت 1451 دهم شهریور در حرم امام خمینی ( ره ) برگزار می شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، محمد حسین محمدزاده در نشست خبری افزود: افراد بسیاری در طرح ملی قرانی بشارت 1451 شرکت کردند و سطح همکاری و فعالیت در این عرصه بسیار بالا بود . 
وی گفت : در سالجاری شرکت کنندگان در این طرح از قشرهای مختلف حافظان قران ، استادان و عموم مردم حضور داشتند و در روز اختتامیه هم اجتماع بزرگ قرانی در حرم امام خمینی ( ره ) حاضر می شوند . 
 محمد زاده با اشاره به تبلیغات گسترده برای حضور مردم در این مراسم افزود: از همه مدیران از جمله دکتر علی عسکری رئیس سازمان صدا وسیما ، مدیران ارشد نظام و عموم مردم علاقه مند برای حضور در این مراسم دعوت می شود . 
وی گفت : شبکه رادیویی قرآن ، سازمان دارالقران ، نیروی انتظامی ، کانون های فرهنگی هنری مساجد ، دارالقران بسیج و سازمان فعالیت های قرانی جهاد دانشگاهی جزو سازمان های فعال در اجرای این طرح  بودند .
محمد زاده با اشاره  به اینکه درصد رضایتمندی عموم مردم از شبکه قرآن بسیار بالاست افزود : درصد رضایت مندی عموم مردم از شبکه قرآن بالاتر از 95 درصد بوده است و شاهد سیر صعودی در این عرصه هستیم بطوری که در مقایسه با سایر شبکه های تخصصی به یک توانمندی مطلوب رسیدیم . 
 وی در ادامه به جوایز  این دوره از طرح ملی قرآنی بشارت 1451 اشاره کرد و گفت : 14 هزینه سفر به عتبات عالیات ، 50 دستگاه دوچرخه و یک جایزه ویژه برای برگزیدگان در نظر گرفته شده است . 
محمد زاده  با  اشاره برخی از برنامه های تخصصی در شبکه قرآن اظهار داشت : شبکه قرآن مباحث قرانی را از نظر جنبه های هنری ، تصویری ، وجوه ادبی و وجوه تفسیری در مورد سوره هایی «ملک و واقعه» از جمله برنامه های تخصصی شبکه قرآن  بود . 
وی گفت: فضای نمایشی و تهیه تله فیلم های مناسب در این شبکه از جمله برنامه های است که در دستور کار قرار گرفته است . 
وی افزود: هماهنگی ها برای حضور  عموم مردم در این مراسم در حرم امام خمینی ( ره ) صورت گرفته که درب شمال برای خودرو های شخصی و پارکینگ اتوبوس و خودروهای عمومی در نظر گرفته شده است .

نظر شما