شناسهٔ خبر: 21004306 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

همزمان با هفته دولت ۶۷ پروژه عمرانی شهرستان سمنان به بهره‌برداری می رسد

خبرگزاری شبستان: فرماندار سمنان از افتتاح وبهره برداری ۶۷ پروژه عمرانی این شهرستان با اعتبار ۳۰ میلیاردو۸۷۷ میلیون تومان در هفته دولت سالجاری خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در سمنان، سید عباس دانایی امروز(1شهریور) در نشست با خبرنگارانضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دولت، رجایی و باهنر و یادآوری خدمات ارزنده آنان به کشور بیان کرد: یاد این شهدا هرگز از اذهان پاک نخواهد شد و به یمن پاسداشت این هفته و با توجه به شروع کار دولت جدید باید خدمات دولت به‌صورت ویژه برای مردم تشریح شود.

 

وی همچنین از بهره‌برداری از پنج پروژه اقتصادی تسهیلاتی در هفته دولت با اعتباری با اعتباری 85 میلیارد تومانی خبر داد و گفت: این پنج پروژه که دربرگیرنده چهار پروژه صنعتی-معدنی و یک پروژه میراث فرهنگی است 456 فرصت شغلی مستقیم ایجاد کرده است.

 

دانایی تصریح کرد:  ساخت 10 طرح همزمان با هفته دولت با اعتبار 124 میلیارد تومان در سمنان آغاز می شود.

 

فرماندار سمنان به آغاز ساخت تصفیه خانه جنوب شهر سمنان با اعتبار 55 میلیارد تومان با حضور سرمایه گذار اشاره و پیش بینی کرد: این تصفیه خانه در جنوب شهر سمنان با مدت سه سال آینده به بهره برداری می رسد.

 

وی با بیان اینکه  شهرداری سمنان با 18 پروژه و شرکت توزیع برق شهرستان با 15 پروژه عمرانی در هفته دولت امسال بیشترین پروژه را از نظر فراوانی دارند اضافه کرد: سه پروژه از این پروژه‌ها مربوط به اوقاف و امورخیریه شهرستان، چهار پروژه صنعت، معدن و تجارت، هفت پروژه مربوط به بنیاد مسکن ،شش پروژه منابع طبیعی،دانشگاه علوم پزشکی و نوسازی مدارس هر کدام سه پروژه، جهادکشاورزی،تعاون کار و رفاه اجتماعی و شرکت شهرک‌ها هرکدام دو پروژه و راه‌آهن، راه و ترابری، بهزیستی، تامین اجتماعی برق منطقه‌ای ،شرکت گاز و میراث فرهنگی شهرستان سمنان هر کدام یک پروژه است.

نظر شما