شناسهٔ خبر: 21003219 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استاندار قزوین:

سرمایه‌گذاران خارجی در استان قزوین حمایت می‌شوند

R41364/P1377/S6,63/CT11

استاندار قزوین از حمایت همه‌جانبه مسئولان و مدیران از سرمایه‌گذاران کشور فرانسه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از قزوین، فریدون همتی بعد از ظهر امروزر در دیدار با هیئت سرمایه‌گذاری از کشور فرانسه اظهار داشت: استان قزوین در حوزه صنعتی و کشاورزی از ظرفیت ویژه‌ای برخوردار بوده به طوری که یکی از 5 استان برتر کشور در حوزه صنعت است.

وی بیان کرد: نخستین شهرک صنعتی کشور در استان قزوین احداث شده و در حال حاضر 15 شهرک صنعتی در سطح استان فعال بوده و در بخش‌های مختلف صنعت فعالیت می‌کنند.

استاندار قزوین ادامه داد: فعالیت 3500 واحد تولیدی، شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین نیروی انسانی توانمند از جماگله مزیت‌های صنعتی استان قزوین بوده که در ارتقاء تولیدات اثرگذار است.

همتی با اشاره به حمایت جدی از سرمایه‌گذاران بیان کرد: در حال حاضر شرکت‌های خارجی بسیاری در سطح شهرک‌های صنعتی استان مستقر هستند و امکانات موردنیاز برای فعالیت سرمایه‌گذاران فراهم است که در رونق اقتصادی موثر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: شهرک صنعتی خرمدشت مکانی مناسب برای خودروسازان فرانسوی بوده چراکه 13 سال معافیت مالیاتی داشته و فضای موردنیاز آنها برای احداث کارخانه فراهم است.

استاندار قزوین با بیان برخی ویژگی‌های مثبت مزایای سرمایه‌گذاری در استان قزوین بیان کرد: استان قزوین از آب و هوا مطلوب با دسترسی آسان به فرودگاه و تهران برخوردار بوده و همچنین سطح علمی و توانمندی خوبی در حوزه صنعت دارد.

همتی ادامه داد: صندوق توسعه ملی نیز در صورت لزوم تسهیلات در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد و از صاحبان سرمایه حمایت می‌کند که گامی موثر در تقویت سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود.

وی از حمایت همه‌جانبه مسئولان و مدیران از سرمایه‌گذاران کشور فرانسه خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما