شناسهٔ خبر: 21003106 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

همزمان با روز پزشک؛

نمایشگاه تجهیزات پزشکی در همدان آغاز بکار کرد

همدان - پنجمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندان پزشکی، بیمارستانی و آزمایشگاهی همزمان با روز پزشک در محل فعلی نمایشگاه های بین المللی استان همدان گشایش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، پنجمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندان پزشکی، بیمارستانی و آزمایشگاهی ظهر چهارشنبه همزمان با روز پزشک در محل فعلی نمایشگاه های بین المللی استان همدان گشایش یافت.

این نمایشگاه تا سوم شهریور ماه با حضور ۵۵ شرکت کننده از استان های تهران، کرمانشاه، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، گیلان و همدان و با حضور سازمان های انتقال خون، هلال احمر، بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس دایر خواهد بود.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندان پزشکی، بیمارستانی و آزمایشگاهی درفضایی بالغ بر ۵ هزار متر مربع در سالن های ابن سینا، الوند و هگمتانه میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

اهمیت حوزه سلامت و درمان سبب شده شرکت کنندگان در این نمایشگاه با نهایت دقت و وسواس اقدام به تولید، توزیع و ارایه کالاهای خود بکنند و برای عقب نماندن از بازار روز دنیا همواره دانش و تکنولوژی خود را ارتقا و بهبود بخشند.

در زمان برپایی این نمایشگاه، سمپوزیوم و کارگاه های تخصصی ویژه پزشکان و دندان پزشکان با حضور مدیران تجهیزات پزشکی نیز برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه باعث ایجاد فضایی رقابتی در میان مشارکت کنندگان خواهد شد و تولید کنندگان داخلی را ترغیب می کند پا به پای تکنولوژی روز دنیا قدم برداشته و کیفیت محصولات خود را در بالاترین سطح ممکن حفظ کنند.

ساعات بازدید از این نمایشگاه صبح ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و بعد از ظهرها ۱۶ تا ۲۱ است.

مراسم افتتاح این نمایشگاه با حضور نماینده ولی فقیه در استان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

نظر شما