شناسهٔ خبر: 20998743 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار بوشهر: طرح امنیتی پارس جنوبی در مرحله بازنگری است

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مصطفی سالاری روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی استان بوشهر گفت: با تدوین این طرح امنیتی در کنار اجرای پیوست های فرهنگی و سلامت در منطقه پارس جنوبی نیروی انتظامی نیز در ارتباط با آسیب های موجود با مشکلات کمتری روبرو می شود.
وی بیان کرد: پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نیروگاه اتمی بوشهر و پارس جنوبی 2 رویداد بزرگ صنعتی کشور در این استان هستند که این صنعتی شدن همواره یکسری آسیب های اجتماعی نیز به دنبال دارد.
سالاری افزود: در این ارتباط در پارس جنوبی به عنوان منطقه صنعتی باید با همکاری دستگاههای ذیربط برای کاهش آسیب های اجتماعی موجود تلاش کنیم.
استاندار بوشهر تاکید کرد: این استان با وجود وسعت اندک از اهمیت بالایی برخوردار است که این وضعیت نیز به دلیل میزبانی چند ماموریت مهم ملی در پارس جنوبی و نیروگاه اتمی است.
وی گفت: همه کارهای نیروی انتظامی در وضعیت استان موثر است و در این ارتباط همواره سعی در استفاده از دیدگاه های این نیرو داریم.
سالاری، در ارتباط با ساماندهی کالای ته لنجی(کالای همراه ملوان) نیز گفت: پس از 2 سال کار روی این مهم در شورای تامین استان و کار کارشناسی ریزبینانه مبتنی بر واقعیت موفق به تصویب ساماندهی آن در هیات دولت شدیم که این امر می تواند پیامدهای مثبتی برای بهبود وضعیت مرزنشینان استان بوشهر داشته باشد.
وی افزود: استان بوشهر استانی ساحلی و مرزی است و دریایی که در جوار آن واقع شده محدوده آن بیش از محدوده خشکی استان بوشهر است که اقتدار نظام جمهوری اسلامی در این پهنه نیلگون توسط نیروهای جان برکف مرزبانی و انتظامی به صورت بسیار مطلوبی تامین شده است.
سالاری تاکید کرد: استان بوشهر استانی امن و آرام است که همگان باید برای تقویت تعامل و همدلی موجود در آن تلاش کنیم.
در این آئین که با حضور سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد از فعالیت های پنج ساله سردار حیدر عباس زاده در مسئولیت فرماندهی انتظامی استان بوشهر تجلیل و سردار خلیل واعظی برای مدت سه سال به عنوان فرمانده انتظامی این استان منصوب شد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده: خدانظرخواجه

انتهای پیام /*

نظر شما