شناسهٔ خبر: 20998216 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

باید بیکاری را در کرمانشاه با مهارت آموزی ریشه کن کرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: مهارت آموزی نقش بسيار مهمی در كاهش نرخ بيكاری دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رضا رحیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: بخشی از مهارت آموزی ها بدون شک توسط دانشگاه علمی کاربردی انجام می شود از این رو باید از ظرفیت های این دانشگاه به خوبی استفاده کرد.

وی  اقدامات کمیته امداد به منظور گسترش مهارت های فنی و حرفه  ای را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: فعالیتی که کمیته امداد در زمینه توانمندی سازی افراد تحت پوشش و آموزش آنان انجام می دهد، بسیار ارزشمند است.

 رحیمی عنوان کرد: در صورتی که مددجویان کمیته امداد با مهارت های لازم‌ برای کسب در امد آشنا شوند، علاوه بر ریشه کن کردن فقر آمار جوانان شاغل نیز افزایش پیدا می کند.

وی با بیان اینکه باید بیکاری در کرمانشاه با مهارت آموزی ریشه کن کرد، گفت: باید مهارت آموزی را در مرحله اجرا با جدیت دنبال کنیم تا شاهد کاهش نرخ بیکاری باشیم برای اینکه بتوانیم در زمینه اشتغال فعال شویم باید با سرعت های جهشی عمل کنیم.


رحیمی با اشاره به استارتاپ ها عنوان کرد: پارک عمل و فناوری باید برگزاری استارت آپ ها را با جدیت دنبال کند تا این استارت اپ ها به ثمر بنشینند زيرا اين موضوع در كاهش نرخ بيكاری موثر است و سازمان صنعت، معدن و تجارت باید آموزش های فنی و حرفه ای را جدی دنبال کند تا دیگر شاهد حضور استاد کارهای غیربومی در استان نباشیم.

 

انتهای پیام/ز

نقش مهارت آموزی در کاهش نرخ بیکاری

نظر شما