شناسهٔ خبر: 20992956 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دستگیری باند سارقان موتورسیکلت در بندرعباس

نمایندگی هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری باند سه نفره سارقان موتورسیکلت و کشف 7دستگاه موتورسیکلت مسروقه در سطح شهرستان بندرعباس خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع سرقت های زنجیره ای موتورسیکلت در بندرعباس و اعلام نارضایتی شهروندان از سرقت موتورسیکلت آنها در پارکینگ ساختمان، مأموران پلیس آگاهی استان تحقیقات گسترده خود را در خصوص شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند.

  وی افزود: در تحقیقات بعمل آمده از مالباختگان و بررسی نحوه سرقت ها پس از تجزیه و تحلیل بعمل آمده احتمال وقوع سرقت ها با یک شیوه و شگردتوسط سارق یا سارقین قوت گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مأموران پلیس آگاهی استان با اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی قضائی سرانجام پس از چندین روز تلاش شبانه روزی موفق شدند اعضاء این باند 3 نفره را شناسایی کنند، تصریح کرد: در ابتدا یکی از سارقین در حال انتقال یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی توسط مأموان دستگیر و در بازجویی های اولیه به چندین فقره سرقت موتورسیکلت با همدستی دو نفر دیگر معترف شد.

سردار ملکی اظهار کرد: مأموران طی یک عملیات ضربتی دو نفر متهم دیگر پرونده نیز دستگیر که متهمان با مشاهده ادله جرم تا کنون به هفت فقره سرقت موتور سیکلت اعتراف کرده اند و تحقیقات از آنان جهت کشف سایر سرقت های احتمالی ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن تأکید بر عزم پلیس در برخورد با ناهنجاری ها از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت‌های مجرمانه مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام

نظر شما