شناسهٔ خبر: 20988640 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هفته پنجم لیگ برترفوتبال

نبرد شگفتی‌سازان در اهواز/ فرار پیکان از ته جدول؟

۳ دیدار دیگر از هفته پنجم لیگ برتر روز پنجشنبه برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، بازی های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال روز پنجشنبه با انجام سه بازی دیگر ادامه پیدا می‌کند و فقط بازی پرسپولیس و گسترش فولاد از این هفته باقی می‌ماند که احتمالا بعد از 2 بازی تیم ملی مقابل کره جنوبی و سوریه انجام خواهد شد. 

نگاهی به بازی های این هفته می اندازیم:

استقلال خوزستان- پارس جنوبی؛ تقابل شگفتی‌سازان در اهواز

پارس جنوبی تیم شگفتی ساز لیگ تا هفته چهارم است تیمی که همراه پرسپولیس صدرنشین 10 امتیازی است . پارس جنوبی همان ویژگی هایی را دارد که استقلال خوزستان دو فصل پیش داشت و توانست قهرمان شود. اکنون شاگردان مهدی تارتار شانه به شانه پرسپولیس برانکو حرکت می کنند و اگر بتوانند این روند را ادامه بدهند یکی از برترین تیم های لیگ خواهند شد. تقابل عبدالله ویسی با تیمی شبیه خودش هم جالب توجه خواهد بود. استقلال خوزستان هم دو فصل پیش یکی از تیم‌های شگفتی‌ساز لیگ بود و در نهایت هم به مقام قهرمانی رسید. پارس جنوبی بی‌شکست کار سختی در اهواز مقابل تیمی دارد که می‌خواهد دوباره به روزهای اوجش برگردد. شاگردان تارتار با 10 گل زده بهترین خط حمله لیگ را دارند. ارسلان مطهری هم به این خط آتش اضافه شده تا پارس جنوبی یکی تیم کامل شود.

پیکان- فولاد؛ فرار« فوتبال فردا »از ته جدول!؟

پیکان با فوتبال فردا فعلا نتیجه نگرفته و  تیم مجید جلالی در این فصل در رده آخر جدول ایستاده و تنها تیم بدون برد جدول لیگ برتر است. پیکان این هفته هم باید مقابل فولاد خوزستان قرار بگیرد. تیمی سختکوش، دونده و پرتلاش که هفته گذشته با پیروزی مقابل گسترش فولاد به رده چهارم جدول صعود کرد. شاگردان سیروس پورموسوی می‌خواهند در جمع تیم‌های بالانشین باقی بمانند و پیکان به دنبال فرار از قعرنشینی است. هر دو تیم برای برد بازی خواهند کرد و این مساله می‌تواند این بازی را جذاب‌ کند. شاید جلالی هنوز هم از جدایی منشا و نعمتی از پیکان ناراضی و گلایه‌مند باشد اما قطعا قعرنشینی شایسته باشگاه قدیمی و ریشه‌دار و بی‌حاشیه پیکان در لیگ برتر نیست.

سیاه جامگان - نفت تهران؛ مسابقه‌ای برای نباختن!

شاگردان میثاقیان بعد از گرفتن یک امتیاز از پرسپولیس با خیالی آسوده به مشهد بازگشتند و خود را برای رویارویی با تیم نفت تهران آماده کنند. سیاه جامگان 5 امتیازی یک امتیاز بیشتر از تیم نفت دارد. احتمال تساوی این بازی زیاد است زیرا هر دو تیم بیشتر برای نباختن بازی می‌کنند تا پیروز شدن! حمید درخشان سرمربی تیم نفت بارها از شرایط تیم گلایه کرده و این نشان می‌دهد که این تیم شرایط عمومی‌ تیمش خیلی بد است بنابراین احتمال دارد تیم سیاه جامگان بتواند با تکیه بر جوانان جویای نامش پیروز شود.

اسامی داوران و برنامه مسابقات هفته پنجم لیگ برتر:

پنجشنبه دوم شهریورماه
استقلال خوزستان - پارس جنوبی جم/ ورزشگاه غدیر اهواز -  ساعت 20:30
جواد رحیم زاده – محمدرضا منصوری – رحیم حاجیلو – روح الله شریفی – ناظر: نادر جعفری 
پیکان تهران - فولاد خوزستان/ ورزشگاه شهدای شهر قدس- ساعت 20:15
یاسر همرنگ – سعید قاسمی – محمدالرسول ذورقی – سعید رحیمی مقدم – ناظر: فریدون اصفهانیان
سیاه جامگان  مشهد- نفت تهران-ساعت 18:35
کوپال ناظمی – حسن ظهیری – قهرمان نجفی – جواد محمدی – ناظر: ایرج نظری

انتهای پیام/

 

 

نظر شما