شناسهٔ خبر: 20987783 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه اصفهان:

جهاد دانشگاهی روحیه امیدواری و خودباوری را در دانشجویان تقویت کند

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان روز سه شنبه به نقل از آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد افزود: جهاد دانشگاهی باید نیاز های آموزشی کشور را هرچه بهتر شناسایی کند.
وی که در دیدار رؤسا و معاونین واحدهای صنعتی جهاد دانشگاهی سخن می گفت با تقدیر از تلاشهای جهاد دانشگاهی تصریح کرد: باید تفکر ' ما می توانیم ' در ذهن جوانان و دانشجویان نهادینه شود و ما باید بهترین فناوری ها را در اختیار داشته باشیم.
امام جمعه اصفهان اظهار کرد: متأسفانه روح تنبلی در بین جوانان تسری پیدا کرده و بگونه ای شده که باید همه چیز را آماده در اختیارشان گذاشت.
وی افزود: تب مدرک گرایی متأسفانه دانشگاه های ما را از درون تهی کرده و باعث شده تا برخی دانشجویان پس از فارغ التحصیلی حداقل های رشته خود را بلد نباشند.
آیت الله طباطبایی نژاد با بیان این مطلب که قدرت اجتهاد و فکر کردن فراتر از درس خواندن و مدرک گرفتن است، گفت: ما باید پزشک و مهندسی به جامعه تحویل دهیم که قدرت استنباط و اجتهاد داشته باشد زیرا درس خواندن و مدرک گرفتنِ، به تنهایی بار علمی کشور را افزایش نمی دهد.
جهاد دانشگاهی واحد اصفهان همگام با شکل‌ گیری شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تحقق اهداف انقلاب فرهنگی در سال 1359 در دانشگاه اصفهان تشکیل شد.
جهاد دانشگاهی اکنون با چهار معاونت فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و پشتیبانی مشغول فعالیت در استان اصفهان است.
ت / 6020 / 2093 ** خبرنگار: علیرضا حکیمیان ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر

انتهای پیام /*

نظر شما