شناسهٔ خبر: 20987573 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پایان فرار یک ساله قاتلان فراری در عنبرآباد

کرمان - ایرنا - جانشین انتظامی شهرستان عنبرآباد از دستگیری قاتلان فراری پس از یک سال توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه پایگاه پلیس استان کرمان، سرگرد 'حیدر رفیعی' افزود: سال 95 شخصی با هویت معلوم در راستای اختلافات خانوادگی قبلی در شهرستان دلگان از توابع استان سیستان و بلوچستان به قتل رسید و مجرمان از صحنه متواری شدند.
وی اظهار کرد: پس از وقوع قتل، هویت ضاربین توسط پلیس آگاهی شهرستان دلگان شناسایی و در بررسی های به عمل آمده مشخص شد که قاتلان به سمت شهرهای جنوبی استان کرمان متواری شده اند.
وی ادامه داد: در این راستا با تشکیل گروه ویژه ای از ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی و هماهنگی قضایی و همچنین توجه به احتمال حضور متهمان در شهرستان تلاش برای شناسایی و دستگیری مجرمان آغاز شد.
این مقام انتظامی اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان عنبرآباد پس از انجام یک سری اقدامات فنی و اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند و موفق شدند قاتلان فراری را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پس از گذشت حدود یک سال از وقوع قتل دستگیر کردند.
سرهنگ رفیعی تصریح کرد: 2 متهم دستگیر شده برای بررسی بیشتر و تکمیل پرونده به پلیس آگاهی شهرستان عنبرآباد منتقل و این افراد در بازجویی های تخصصی ماموران به بزه ارتکابی خود معترف شدند و دلیل و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی بیان کردند.
جانشین انتظامی شهرستان عنبرآباد افزود: پلیس به عنوان خدمتگزار مردم با چشمان تیزبین خود نمی گذارد هیچ مجرمی از چنگال عدالت محور قانون فرار کند.
خبرنگار و انتشار دهنده: نجمه حسنی*
3029

نظر شما