شناسهٔ خبر: 20986455 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

برای کسب سه امتیاز به زمین آمده بودیم

خلعتبری: روی نقاط ضعف استقلال کار کرده بودیم/ تقوی نظم خوبی به ما داده است

خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال پدیده گفت: پس از دیدار مقابل استقلال خوزستان بازی‌های استقلال را دیده و روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده بودیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، محمدرضا خلعتبری پس از پیروزی ۲ بر صفر پدیده مقابل تیم فوتبال استقلال، اظهار داشت: پس از دیدار مقابل استقلال خوزستان بازی‌های استقلال را دیده و روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده بودیم. آنچه را که کادر فنی از ما خواستند در زمین پیاده کردیم و به سه امتیازی که با توجه به شرایط پیچیده جدول نیاز زیادی به آن داشتیم، دست پیدا کردیم.

وی ادامه داد: ما برای کسب سه امتیاز به زمین آمده بودیم و می‌دانستیم اگر نتیجه نگیریم ممکن است، رده ما در جدول تغییر کند. خدا را شکر به لیاقت خود رسیدیم. مطمئن باشید استقلال هم به روز‌های خوب خود بر بازمی‌گردد.

مهاجم پدیده درباره شرایط استقلال، گفت: من نمی‌توانم در مورد شرایط این تیم صحبت کنم. کاری که کادر فنی ما کرد این بود که می‌دانستیم استقلال جلو می‌آید و ما می‌توانیم از فضای پشت دفاع این تیم استفاده کنیم. روی همین روش حسین مهربان گل دوم پدیده را وارد دروازه استقلال کرد.

خلعتبری با اعلام این که پدیده کادر فنی خیلی خوبی دارد گفت: به نظرم تقوی پس از اضافه شدن به تیم پدیده، نظم خوبی به تیم‌مان داد و ما هم چیز‌هایی را که او به ما گفت، در زمین انجام دادیم.

انتهای پیام/

نظر شما