شناسهٔ خبر: 20983956 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انتخاب جنگلبان چهارمحال و بختیاری بعنوان نمونه کشوری

جنگلبان چهارمحال و بختیاری بعنوان نمونه کشوری انتخاب شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزچهارمحال وبختیاری، مدیر روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: آقای پرویز عسگریان از جنگلبانان یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان شهرکرد به عنوان جنگلبان نمونه کشوری در بخش "فیلم موبایل جنگلبان" در شمار ۳ انتخاب برتر کشوری قرار گرفت    انتخاب جنگلبان چهارمحال و بختیاری بعنوان نمونه کشوری.

هومان خاکپورافزود: به همت تشکلهای غیردولتی منابع طبیعی، سازمان جنگلها وانجمن جنگلبانی ایران برای نخستین بار این جشنواره در ایران در محل فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار شده است.

وی گفت: در این جشنواره از سوی رئیس سازمان جنگلها مراتع و آبخیزداری کشور و دبیرخانه جشنواره از تعداد ۸ نفر جنگلبانان برگزیده تجلیل و با اهدا لوح از خدمات آنان در حفاظت و پاسداری از عرصه های منابع طبیعی کشور تقدیر شد.

خاکپورآگاه‌سازی و معطوف کردن اذهان عمومی به مقام، جایگاه و سختی‌های شغل جنگلبان، ایجاد انگیزه کاری در جنگلبانان کشور و ایجاد فضایی بهتر برای طرح دغدغه‌های آنان را از اهداف برگزاری این جشنواره اعلام کرد وگفت: ارتقای جایگاه جنگلبانان در نظام حقوقی، اداری و اجتماعی، پاسداشت سالانه مقام شهادت و ایثارگری جنگلبانان و گسترش مناسبت‌های حوزه منابع طبیعی و تبدیل آن‌ها به پویش‌های اجتماعی و فرهنگی و مردمی اهداف کلی این جشنواره بوده است.


نظر شما