شناسهٔ خبر: 20979091 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شاتا | لینک خبر

آغاز به کار اولین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صادراتی استان البرز

اولین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صادراتی صنایع کوچک و متوسط استان البرز با مشارکت بیش از 120واحد صنعتی استان آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شاتا رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در حاشیه این نمایشگاه با اشاره به اهمیت تولیدات صادرات محور، گفت: امروزه توجه به تکنولوژی تولید و کیفیت محصولات ارائه شده به بازار یک اصل غیر قابل انکار برای تداوم حیات یک واحد تولیدی است.
ایرج موفق با یادآوری حضور و فعالیت تعداد کثیری از برندهای معتبر ملی و بین المللی در سطح استان البرز، خاطر نشان کرد: بسیاری از واحدهای حاضر در این نمایشگاه از برندهای معتبر صنعتی و تولیدی در کشور به شمار می آیند و در نوع صنعت خود از موفق ترین ها به شمار می آیند.
وی افزود: راه اندازی نمایشگاه هایی از این دست، برای افزایش رایزنی تجاری میان صاحبان صنایع و بازرگان داخلی و خارجی کمک خوبی می باشد.
استاندار البرز نیزدر جریان بازدید از نمایشگاه با اشاره به حضور جمعی از رایزنان بازرگانی سفارت خانه های ایران در کشورهای مختلف و تعدادی از بازرگانان خارجی در این نمایشگاه، اظهار داشت: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای معرفی بخشی از ظرفیت های بالقوه صنعتی و تجاری استان است که باید به خوبی از آن بهره برداری کرد.
طهایی ضمن تأکید بر لزوم آشنایی مناسب تولیدکنندگان و بازرگانان البرزی با اصول صحیح تجارت خارجی و صادرات کالا، افزود: تولیدکنندگان استان با استفاده از فرصت های موجود از قبیل همین نمایشگاه ها می توانند به شناسایی بازارهای جدید و معرفی مناسب محصولات خود به طرف های خارجی و حتی مشتریان داخلی بپردازند.
اولین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صادراتی صنایع کوچک و متوسط استان البرز در محل نمایشگاهی گلستان گلشهر کرج به مدت 3 روز ودر مجموعه ای به مساحت 3 هزار و 500 متر مربع دایر شده است

 

نظر شما