شناسهٔ خبر: 20948346 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افتخاری: به منصوریان زمان می دهیم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: با توجه به زحمتی که منصوریان برای تیم کشیده، جمع بندی ما بر این شد تا به او زمان بدهیم.

صاحب‌خبر -
افتخاری: به منصوریان زمان می دهیمبه گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ سیدرضا افتخاری پس از جلسه هیات مدیره استقلال گفت: جلسه خیلی خوبی بود و علت اینکه این جلسه روز گذشته برگزار نشد به این دلیل بود که در ایرانسل جلسه داشتیم و آن نشست طولانی شد و به دنبال تصمیم برای اسپانسر مالی امسال بودیم. در نهایت هم تصمیم بزرگی گرفته شد. ما یک هفته روی این موضوع با نماینده‌های ایرانسل بحث داشتیم تا به یک جمع بندی رسیدیم تا امسال هم با ایرانسل قرارداد داشته باشیم.

انتظار داریم مشکلات باشگاه حل شود
وی افزود: ما سال گذشته یک مشکلی داشتیم و تقاضای ما این بود که درآمدها مستقیما به حساب باشگاه بیاید که اینطور نبود و پول به حساب اسپانسر می‌رفت و این پروسه زمان می‌برد و برنامه‌های ما را برهم می‌زد. اما حالا برای اولین بار قرار بر این شده که پول مستقیما به حساب ما واریز شود و مخارج را خودمان پرداخت کنیم. با این شکل جدید انتظار می‌رود مشکلات جدی باشگاه حتما حل شود. 

به منصوریان زمان می دهیم و حمایت می کنیم
افتخاری خاطرنشان کرد: منصوریان آمد و امروز گزارش عملکردش را به هیات مدیره داد. سوالاتی از او شدند و منصوریان هم پاسخ داد. در نهایت قرار شد بعد از خروج او  از جلسه یک تصمیمی بگیریم با توجه به اینکه در دو سه هفته اخیر نتایج خوبی نگرفتیم. البته با توجه به زحمتی که او کشیده، جمع بندی ما بر این شد تا به آقای منصوریان زمان بدهیم. 
مدیرعامل استقلال ادامه داد: برخی  از این اعتراضات وارد نیست چرا که ما امتیازاتی به خاطر محرومیت بازیکنان و اشتباهات داوری از دست داده‌ایم و این مساله را نمی‌توان به حساب منصوریان و تیم فنی گذاشت. در نهایت به این نتیجه رسیدیم که باید از تیم فنی و علیرضا منصوریان حمایت کنیم. سال گذشته هم چنین وضعیتی داشتیم و آقای علیرضا منصوریان توانست با اعتماد به جوانان نتایج خوبی بگیرد.
وی ادامه داد:  ا مسال هم مطمئنم با تیمی که بستیم شرایط بهتر خواهد شد. ما باید یک مقدار صبور باشیم و به جرات و اطمینان می‌گویم نتایج تغییر خواهد کرد چرا که مشکلات مالی هم برطرف خواهد شد و سعی می کنیم تا پیش از دیدار برابر پدیده بخشی از مطالبات را پرداخت کنیم و مطمئن هستیم این مساله در روحیه آنها تاثیر خواهد گذاشت.
با مگویان توافق می کنیم
افتخاری در ادامه گفت: صحبتی که من با ادموند اختر داشتم، قرار گذاشتیم تا در یک فرصت مناسب به توافق دست پیدا کنیم. یک ماه به مگویان فرصت دادیم تا این بازیکن یک تیم انتخاب کند. یک نامه به این بازیکن دادیم و این موضوع را اعلام کردیم تا او بتواند با تیم های دیگر مذاکره کند. اگر در این مدت تیم پیدا نکرد، با ما مذاکره می کند تا مبلغی به او پرداخت کنیم. اگر قرار باشد توافق کنیم، شاید مبلغ کمتری را پرداخت کنیم. مگویان بازیکن با اخلاقی بود که حاشیه نداشت و با او مشکلی نداشتیم. ما از نظر فنی و تمرین با مگویان مشکل نداشتیم. نهایتا یک مبلغی را برای رضایت او پرداخت خواهیم کرد. در گذشته اگر به فیفا شکایت می کردند به این دلیل بود که کسی پاسخگو نبود و اگر توافق می کردند، مشکل به وجود نمی آمد. سیاست ما اما این نیست و تلاش می کنیم تا رضایت بازیکنان را جذب کنیم. امسال می خواهیم بخشی از مطالبات بازیکنان و مربیان قدیمی را پرداخت کنیم.

دو بازیکن از ما شکایت کردند
مدیرعامل استقلال در پایان گفت: ۲ بازیکن به نام های کاوه رضایی و تیموریان شکایت کرده اند. این شکایت ها از سوی وکیل این بازیکنان انجام شده است. این نامه ها به کمیته تعیین وضعیت ارجاع داده می شود و خود فدراسیون فوتبال آسیا دخالت نمی کند. ما جلساتی داشتیم و قرار شد که با مذاکره این موضوع را حل کنیم.

نظر شما