شناسهٔ خبر: 20942715 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عضو شورای مرکزی فراکسیون مستقلین ولایی:

دولتمردان با پشتوانه رای بالای مجلس کار خود را آغاز می کنند/ بیطرف خوب دفاع نکرد

صاحب‌خبر -

محسن بیگلری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی با رای بالای خود به دولت، حسن نیتش را نسبت به دولت نشان داد؛ دولت و وزیران پیشنهادی نیز با خوب کار کردن و تعامل با مجلس، حسن نیت خود را به ما نشان دهند.
وی در مورد نظر فراکسیون مستقلین در مورد وزیران پیشنهادی دولت گفت: در رای گیری که در فراکسیون مستقلین ولایی مجلس انجام شد، محمود حجتی و حبیب الله بیطرف کمترین رای را آوردند و نهایتا همان گونه که فراکسیون مستقلین پیش بینی کرد، بیطرف رای نیاورد و حجتی نیز رای کمی آورد.
وی ادامه داد: حبیب الله بیطرف نتوانست به خوبی از برنامه هایش دفاع کند؛ شاید یکی از دلایل رای نیاوردن وی همین موضوع باشد. امروز رییس جمهوری از حجتی به خوبی دفاع کرد و وی را فردی پاکدست دانست که در تمام موضوعات با وی مشورت می کند. شاید از دلایلی که وی رای آورد همین موضوع بود.
بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت از سه شنبه گذشته آغاز شد و نمایندگان در پنج روز و هشت جلسه صلاحیت وزیران دولت را بررسی کردند که نهایتا نمایندگان مجلس به 16 وزیر رای اعتماد دادند و با وزارت حبیب الله بیطرف در وزارت نیرو مخالفت کردند.
سیام**9121 خبرنگار: سمیه لاری*انتشار:امیرکاردان راد

انتهای پیام /*

نظر شما