شناسهٔ خبر: 20941314 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون بسکتبال قدیمی | لینک خبر

صفحه رسمي فيبا در اينستاگرام ديدار ايران و كره جنوبي را مسابقه اي جذاب توصيف كرد

صاحب‌خبر -

photo 2017-08-20_02-32-35

 

 
پيش از ديدار فينال كاپ آسيا
‏ارسلان كاظمي: تورنمنت براي ما تمام نشده است
ملي پوش بسكتبال كشورمان گفت: استراليا تيم بسيار خوبي است و اميدوارم با دعاي خير مردم شكستشان دهيم و قهرمان شويم.
‏به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، ارسلان كاظمي پيش از ديدار فينال رقابت هاي كاپ آسيا اظهار كرد: استراليا و نيوزلند به تازگي وارد قاره آسيا شده اند و سبك بازي شان متفاوت است. اولين بار است كه برابر استراليا به ميدان مي رويم و از بازيكنانشان قبل اين تورنمنت شناخت خاصي نداشتيم. بازيكنان خوبي دارد تيم بسيار خوبي است و بسكبتالي فيزيكي بازي مي كند.
‏او ادامه داد: تورنمنت براي ما تمام نشده و اميدوارم امروز با دعاي خير مردم برنده شويم و چهارمين قهرماني مان در آسيا را نيز كسب كنيم.
‏ملي پوش بسكتبال درباره نحوه برنامه ريزي رقابت ها گفت: در ابتدا يك بازي مي كرديم و دو روز دو روز استراحت داشتيم اما حالا يك مسابقه داريم و كمتر از بيست و چهار ساعت بعد فينال برگزار مي شود. شرايط براي استراليا هم هست اما بازي آنها زودتر بود و فرصت بيشتري براي ريكاوري داشتند.
‏كاظمي درباره ديدار نيمه نهايي برابر كره جنوبي هم گفت: ما بازي برابر كره جنوبي را خيلي خوب شروع كرديم اما در ادامه كره اي ها هرچه زدند رفت و اختلاف امتياز كم شد. بازي بسيار حساس بود و حتي كره پيش هم افتاد اما با دفاع تيمي خوب توانستيم نتيجه بازي را برگردانيم و برنده ديدار شويم.
عنايت حسينيان _ بيروت

نظر شما